Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Pokémon Legends: Z-A
.
Tämä on juuri sitä "kusetusta" siinä mielessä että mitä kokemattomampi pelaaja/kohdeyleisö, niin sitä helpompi on myydä kaikkea Paw...
20.10.2025
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
God Of War: Ragnarök
with
Like
.
Mulla jäi kans tämä kesken varsin nopeasti. Ykkösen rebootin pelasin läpi ja ihan huolella maailmaa tutkien, mutta en sit tiiä miksei...
20.10.2025
Ippenator
vastasi viestiketjuun
.
Varmaankin kaksi asiaa tuohon vaikuttaa. Ensinnäkin se, että olen aika sinnikäs sissi, ja aika harvoin valmis peleissäkään kokonaan...
20.10.2025
S
shamaniac
reacted to
Juri's post
in the thread
Pokémon Legends: Z-A
with
Like
.
Veikkaanpa kuitenkin, että kohderyhmää tulee jatkuvasti lisää. Tuskin joku +5v. vielä ymmärtää mistään pelimekaniikoista ja grafiikoista...
20.10.2025
A
asin
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Meinasin siivota backlogia ja pelata modern warfare 2 kampanjan. No en pelaa, yli 40gt päivitys pitäisi ladata vaikka olen jo kampanjaa...
20.10.2025
Ippenator
reacted to
karpaasi's post
in the thread
with
Like
.
Oisko se ollu tässä tai toisessa ketjussa mainittu, mutta ajoitus tuntuu merkitsevän yllättävän paljon näin vanhemmalla iällä varsinkin...
20.10.2025
Subi
vastasi viestiketjuun
.
Mulla jäi kans tämä kesken varsin nopeasti. Ykkösen rebootin pelasin läpi ja ihan huolella maailmaa tutkien, mutta en sit tiiä miksei...
20.10.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Tullu hakattua nyt PC:llä tätä Stella Soraa eli japanin ihmettä, kun se julkaistiin viime yönä mobiilille sekä pc:lle, niin pakkoa sanoa...
20.10.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
S.T.A.L.K.E.R. 2
.
Kuukausi enään PS5 versioon. Toivottavasti optimoinnit ja uusi pelimoottori versio tarjoaa eheämmän kokemuksen.
20.10.2025
Ac3way
reacted to
Ippenator's post
in the thread
with
Like
.
Ykkönen oli kyllä aikoinaan tosi hyvä, siis tuo 2018 reboottaus. Ja muutenkin aikaisemmat God of Warit ovat maistuneet minulle oikein...
20.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Itse itselleni vastaten tuli tehtyä se alkuasennuksen system transfer ja jos profiilit on linkitetty nintendo online tiliin niin ne...
20.10.2025
P
PeikkoPentti
reacted to
Mathael's post
in the thread
Diablo 4
with
Like
.
Jälleen tehdään todella isoja muutoksia pelin ytimeen. Tuodaan myös uusi endgame aktiviteetti lisää Tower moodi johon tulee myös...
20.10.2025
J
JerZe
reacted to
Poro24's post
in the thread
Alan Wake II
with
Like
.
Alkaa huomaamatta olemaan jo kaksi vuotta pelin julkaisusta. Kehoitankin kokemaan tämän uudelleen! Itellä ollut töissä melkoista...
20.10.2025
J
JerZe
vastasi viestiketjuun
Alan Wake
.
Juuberin viestin lukeneenani, kyllä uskallan tämän sille luvata.
20.10.2025
J.Sunderland
vastasi viestiketjuun
Ninja Gaiden 4
.
Jotenkin nykyään tuntuu, että julkaisun ja embargon yhteys ei ole enää niin merkittävä kuin joskus ehkä on ajateltu. Toivottavasti näin...
20.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom