Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Pokémon Legends: Z-A.
    Tämä on juuri sitä "kusetusta" siinä mielessä että mitä kokemattomampi pelaaja/kohdeyleisö, niin sitä helpompi on myydä kaikkea Paw...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Subi's post in the thread God Of War: Ragnarök with Like Like.
    Mulla jäi kans tämä kesken varsin nopeasti. Ykkösen rebootin pelasin läpi ja ihan huolella maailmaa tutkien, mutta en sit tiiä miksei...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun God Of War: Ragnarök.
    Varmaankin kaksi asiaa tuohon vaikuttaa. Ensinnäkin se, että olen aika sinnikäs sissi, ja aika harvoin valmis peleissäkään kokonaan...
  • S
    shamaniac reacted to Juri's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Veikkaanpa kuitenkin, että kohderyhmää tulee jatkuvasti lisää. Tuskin joku +5v. vielä ymmärtää mistään pelimekaniikoista ja grafiikoista...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Meinasin siivota backlogia ja pelata modern warfare 2 kampanjan. No en pelaa, yli 40gt päivitys pitäisi ladata vaikka olen jo kampanjaa...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to karpaasi's post in the thread God Of War: Ragnarök with Like Like.
    Oisko se ollu tässä tai toisessa ketjussa mainittu, mutta ajoitus tuntuu merkitsevän yllättävän paljon näin vanhemmalla iällä varsinkin...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun God Of War: Ragnarök.
    Mulla jäi kans tämä kesken varsin nopeasti. Ykkösen rebootin pelasin läpi ja ihan huolella maailmaa tutkien, mutta en sit tiiä miksei...
  • D
    Tullu hakattua nyt PC:llä tätä Stella Soraa eli japanin ihmettä, kun se julkaistiin viime yönä mobiilille sekä pc:lle, niin pakkoa sanoa...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun S.T.A.L.K.E.R. 2.
    Kuukausi enään PS5 versioon. Toivottavasti optimoinnit ja uusi pelimoottori versio tarjoaa eheämmän kokemuksen.
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Ippenator's post in the thread God Of War: Ragnarök with Like Like.
    Ykkönen oli kyllä aikoinaan tosi hyvä, siis tuo 2018 reboottaus. Ja muutenkin aikaisemmat God of Warit ovat maistuneet minulle oikein...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Itse itselleni vastaten tuli tehtyä se alkuasennuksen system transfer ja jos profiilit on linkitetty nintendo online tiliin niin ne...
  • P
    PeikkoPentti reacted to Mathael's post in the thread Diablo 4 with Like Like.
    Jälleen tehdään todella isoja muutoksia pelin ytimeen. Tuodaan myös uusi endgame aktiviteetti lisää Tower moodi johon tulee myös...
  • J
    JerZe reacted to Poro24's post in the thread Alan Wake II with Like Like.
    Alkaa huomaamatta olemaan jo kaksi vuotta pelin julkaisusta. Kehoitankin kokemaan tämän uudelleen! Itellä ollut töissä melkoista...
  • J
    JerZe vastasi viestiketjuun Alan Wake.
    Juuberin viestin lukeneenani, kyllä uskallan tämän sille luvata.
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Ninja Gaiden 4.
    Jotenkin nykyään tuntuu, että julkaisun ja embargon yhteys ei ole enää niin merkittävä kuin joskus ehkä on ajateltu. Toivottavasti näin...
Ylös Bottom