Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Remeded
    Remeded reacted to JTahti's post in the thread No Man's Sky with Wow Wow.
    Introducing...No Man's Sky Breach Uncover the tragic fate of the lost Fireship Arcadia corvette ship in No Man's Sky's all-new "Breach"...
  • Remeded
    Remeded reacted to kopolanpoika's post in the thread No Man's Sky with Love Love.
    Muistan kun näin sun ensimmäisiä kirjoja, olisko ollut Horizon tai Zelda, anyway, ihailin omistautuneisuutta vaikka epäilin että tuleeko...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Little Nightmares.
    Toi syvyys ongelma on kaikissa little nightmareissa ongelma, harmi että tässäkään sitä ei ole korjattu. Kai se sit on jotenkin vaikee...
  • H
    Haerski vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Ainoa "kohdennus" jonka olen huomannut on se, että jos on jossain verkkokaupassa käynyt katsomassa tuotetta x, niin sitten joka tuutista...
  • Kirai
    Kirai reacted to shamaniac's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Tämä onkin juuri se ajatus ja käsitys, jonka olen näistä saanut: Pokemon saa anteeksi ihan hirveästi vain siksi että se on Pokemon. Enkä...
  • J
    Jussi U. Pellonpää aloitti viestiketjun Sisu 2 osiossa FilmiFIN.
    Elokuva Kun kovaksi keitetty sotaveteraani Aatami Korpi (Jorma Tommila) päättää hakea kotitalonsa rajan takaa menetetystä Karjalasta...
  • rap
    Tänään Kärcherit ON asentoon!:cool: Steami sanoo että n. kello 16 peli julkaistaan
    • bandicam 2025-10-23 07-15-53-170.jpg
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Jurassic World Evolution 3.
    Kuinka paljon näissä on jatkuvaa aikapainetta, ja jos sitä on, niin kuinka tiukkana se aikapaine ilmenee?
  • Ippenator
    Ippenator reacted to wopsu's post in the thread Jurassic World Evolution 3 with Like Like.
    :D Suosittelisin kakkosta, siinä on muutamia quality of life juttuja mitkä alko ykkösessä vähän häiritsee pitemmässä juoksussa, mutta...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Ferraro's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Onhan tässä sentään se hyvä puoli, että on yksi hyvä syy lisää olla klikkaamatta tuonkin roskasivuston linkkejä.
  • S
    Kakkonen on periaatteessa live-versio Väiski Vemmelsääri piirretystä. Minut se jätti kylmäksi, mutta jos tuollaista hakee leffalta...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Pokémon Legends: Z-A.
    Tämä onkin juuri se ajatus ja käsitys, jonka olen näistä saanut: Pokemon saa anteeksi ihan hirveästi vain siksi että se on Pokemon. Enkä...
  • S
    shamaniac reacted to Kirai's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Tää äänimerkki oli itseasiassa jo aiemmassa Legends-pelissä, eli Arceuksessa. Soisi kyllä tän yleistyvän noihin pääsarjankin peleihin...
  • S
    Itse en ollut se suurin Keeperin ystävä, tarkemmat perustelut ohessa...
  • S
    Minä tajusin tuon näyttelijäasian vasta jälkeenpäin ja en uskonut ennen kuin luin parista paikkaa ja vertailin kuvia. No, pakko se on...
Ylös Bottom