Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    EU reguloimassa kovaan vauhtiin tätä AI hässäkkää. Ammutaan itseämme koipeen kilpailukyvyn dimensiossa että kuka vaan(kiina? jenkit?)...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    En tiedä minkä ikäsiä herrat ovat, veikkaan jotain 40-45? Vaikka nyt tätä GTA kutosta onkin odotettu vuosikymmen+hieman päälle, jos tämä...
  • Strooper12
    Tässä laskelmia peliteollisuuden hiilijalanjäljestä, selkeästi ennakoidaan digitallisuuden kasvua...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Voi ollakin mutta se on myös osa peliä. Tämä on kuitenkin PvPvE, ei PvE. Kyllä itekkin tässä suunnittelen, että lähden piakkoin vähän...
  • H
    Huttu reacted to DestiZ's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Haha Haha.
    ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin...
  • M
    Tässä laskelmia peliteollisuuden hiilijalanjäljestä, selkeästi ennakoidaan digitallisuuden kasvua...
  • Mossy
    Mossy vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Mun on edelleen hyvin vaikea käsittää miksi kukaan katsoisi tuollaisia videoita? Olisiko siis tarkoitus tehdä jotain videoita, missä...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Jätkä, mun ei tartte hakea sulle mitään. Jatka vaan noiden sun juttujen tekemist. Toivotan menestystä.
  • D
    niinno herra on hyvä ja etsii minulle what if videon vaikka Horizonista sitten joka on tehty unreal engine 5:lla tai Decima Engine...
  • Ferraro
    Ferraro reacted to shamaniac's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Never stop the madness and here we go again! Melkoista ameriikan meininkiä kun ensimmäisenä ei vain aiota alkaa julkaista videoita vaan...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Niin no jos et tajunnut niin noita what if -juttuja on tube pullollaan riesaksi asti. Eli noi ei ole sun omia juttuja. Et taida edes...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to shamaniac's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Never stop the madness and here we go again! Melkoista ameriikan meininkiä kun ensimmäisenä ei vain aiota alkaa julkaista videoita vaan...
  • D
    niin jos et huomannut niin mä aion myös tehdä sitä omaa juttua eli noita what if pelimaailma metaverse juttuja, mutta aion myös tehdä...
  • H
    Huttu reacted to Jirza's post in the thread Grand Theft Auto VI with Haha Haha.
    Ja myöhästyy. Uusi julkaisupäivä 19.11.2026.
Ylös Bottom