Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
EU reguloimassa kovaan vauhtiin tätä AI hässäkkää. Ammutaan itseämme koipeen kilpailukyvyn dimensiossa että kuka vaan(kiina? jenkit?)...
07.11.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
En tiedä minkä ikäsiä herrat ovat, veikkaan jotain 40-45? Vaikka nyt tätä GTA kutosta onkin odotettu vuosikymmen+hieman päälle, jos tämä...
07.11.2025
Strooper12
reacted to
m_vierimaa's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Tässä laskelmia peliteollisuuden hiilijalanjäljestä, selkeästi ennakoidaan digitallisuuden kasvua...
07.11.2025
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Voi ollakin mutta se on myös osa peliä. Tämä on kuitenkin PvPvE, ei PvE. Kyllä itekkin tässä suunnittelen, että lähden piakkoin vähän...
07.11.2025
H
Huttu
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Haha
.
ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin...
07.11.2025
M
m_vierimaa
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
Tässä laskelmia peliteollisuuden hiilijalanjäljestä, selkeästi ennakoidaan digitallisuuden kasvua...
07.11.2025
Mossy
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Mun on edelleen hyvin vaikea käsittää miksi kukaan katsoisi tuollaisia videoita? Olisiko siis tarkoitus tehdä jotain videoita, missä...
07.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin...
07.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Jätkä, mun ei tartte hakea sulle mitään. Jatka vaan noiden sun juttujen tekemist. Toivotan menestystä.
07.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
niinno herra on hyvä ja etsii minulle what if videon vaikka Horizonista sitten joka on tehty unreal engine 5:lla tai Decima Engine...
07.11.2025
Ferraro
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Never stop the madness and here we go again! Melkoista ameriikan meininkiä kun ensimmäisenä ei vain aiota alkaa julkaista videoita vaan...
07.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Niin no jos et tajunnut niin noita what if -juttuja on tube pullollaan riesaksi asti. Eli noi ei ole sun omia juttuja. Et taida edes...
07.11.2025
Koalitio
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Never stop the madness and here we go again! Melkoista ameriikan meininkiä kun ensimmäisenä ei vain aiota alkaa julkaista videoita vaan...
07.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
niin jos et huomannut niin mä aion myös tehdä sitä omaa juttua eli noita what if pelimaailma metaverse juttuja, mutta aion myös tehdä...
07.11.2025
H
Huttu
reacted to
Jirza's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Haha
.
Ja myöhästyy. Uusi julkaisupäivä 19.11.2026.
07.11.2025
Foorumi
Uudet
Bottom