Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Koalitio
    Koalitio reacted to FleeingNevada's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Et taida edes lukea näitä sun omia linkkejä? Heti otsikko: Arc Raiders lead says games "can't be built by an AI" and "I hope they...
  • Powerslider
    Powerslider vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Tämmöisten pelien ongelma on yleensä se että alkuinnostuksen jälkeen se PvP osuus nousee koko ajan tappavan tasaisesti, joten siinä on...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to shamaniac's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Never stop the madness and here we go again! Melkoista ameriikan meininkiä kun ensimmäisenä ei vain aiota alkaa julkaista videoita vaan...
  • HideoMiyamoto
    Red Dead Redemption 2 on nyt kaikkien aikojen myyntilistalla noussut neljänneksi ohi Mario Kart 8. Jos lasketaan vain täysihintaiset...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Taloudellisessa mielessä ei ole mitenkään mahdollista. Eivät todellakaan jätä PS5:n laitekantaa huomioimatta näin myyntivarmalle...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Huumori mielellä toki siltä tuntuu kyllä välillä ei siitä mihinkää pääse kyllä se gta 5 muistaakseni viivästyi myös aikoinaan kunnes...
  • P
    Pyrpyr vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Eipä tuo sinänsä haittaa, mut voiko olla mahdollista, että julkaistaan suoraan ps6:lle? Julkaisu ajankohtaa veikkailtu 2026 loppuvuosi...
  • Ulukai
    Juonesta saa enemmän irti, jos on Tears of the Kingdomia pelannut, aiempaa Hyrule Warriorsia ei ole tarpeen kokea. Tämä on kyllä...
  • Juri
    Juri reacted to shamaniac's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Nämä siis omatkin mietteet: koska en itse mitään ongelmaa huomaa, niin mitä väliä? Ei vaikuta edes se, että elämässä kyllä erilaisia...
  • Juri
    Juri vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Nyt on taas ihan parasta keskustelua ikinä. Kyllä se Jeesuksen uusi tuleminen vielä koittaa.
  • F
    funkkari vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Joo, se on tämän pelin jännitys, onko vastaantulija frendi vai ei....monta selkäänpuukottajaa jo matkalla tullut. Tossa jotain kavereita...
  • jhsa
    jhsa reacted to Mossy's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Mun on edelleen hyvin vaikea käsittää miksi kukaan katsoisi tuollaisia videoita? Olisiko siis tarkoitus tehdä jotain videoita, missä...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Näh ei ole katkeruutta. Voisinhan minä itekki ryhtyä noihin halutessani, mun intressit on muissa touhuissa. Enemmän naureskelen tota...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    niin ku mä sanoin niin ihmiset kattelee kaikenlaista poikkeavaa kun kyse on AI:sta, niin kun esimerkiksi nuo viral videot mitä tuossa...
  • nedruska
    nedruska reacted to shamaniac's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Nämä siis omatkin mietteet: koska en itse mitään ongelmaa huomaa, niin mitä väliä? Ei vaikuta edes se, että elämässä kyllä erilaisia...
Ylös Bottom