Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Koalitio
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Et taida edes lukea näitä sun omia linkkejä? Heti otsikko: Arc Raiders lead says games "can't be built by an AI" and "I hope they...
07.11.2025
Powerslider
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Tämmöisten pelien ongelma on yleensä se että alkuinnostuksen jälkeen se PvP osuus nousee koko ajan tappavan tasaisesti, joten siinä on...
07.11.2025
Dragonfly
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Never stop the madness and here we go again! Melkoista ameriikan meininkiä kun ensimmäisenä ei vain aiota alkaa julkaista videoita vaan...
07.11.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen)
.
Red Dead Redemption 2 on nyt kaikkien aikojen myyntilistalla noussut neljänneksi ohi Mario Kart 8. Jos lasketaan vain täysihintaiset...
07.11.2025
Jirza
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Taloudellisessa mielessä ei ole mitenkään mahdollista. Eivät todellakaan jätä PS5:n laitekantaa huomioimatta näin myyntivarmalle...
07.11.2025
Pelaaja44
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Huumori mielellä toki siltä tuntuu kyllä välillä ei siitä mihinkää pääse kyllä se gta 5 muistaakseni viivästyi myös aikoinaan kunnes...
07.11.2025
P
Pyrpyr
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Eipä tuo sinänsä haittaa, mut voiko olla mahdollista, että julkaistaan suoraan ps6:lle? Julkaisu ajankohtaa veikkailtu 2026 loppuvuosi...
07.11.2025
Ulukai
vastasi viestiketjuun
Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
.
Juonesta saa enemmän irti, jos on Tears of the Kingdomia pelannut, aiempaa Hyrule Warriorsia ei ole tarpeen kokea. Tämä on kyllä...
07.11.2025
Juri
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Nämä siis omatkin mietteet: koska en itse mitään ongelmaa huomaa, niin mitä väliä? Ei vaikuta edes se, että elämässä kyllä erilaisia...
07.11.2025
Juri
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Nyt on taas ihan parasta keskustelua ikinä. Kyllä se Jeesuksen uusi tuleminen vielä koittaa.
07.11.2025
F
funkkari
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Joo, se on tämän pelin jännitys, onko vastaantulija frendi vai ei....monta selkäänpuukottajaa jo matkalla tullut. Tossa jotain kavereita...
07.11.2025
jhsa
reacted to
Mossy's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Mun on edelleen hyvin vaikea käsittää miksi kukaan katsoisi tuollaisia videoita? Olisiko siis tarkoitus tehdä jotain videoita, missä...
07.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Näh ei ole katkeruutta. Voisinhan minä itekki ryhtyä noihin halutessani, mun intressit on muissa touhuissa. Enemmän naureskelen tota...
07.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
niin ku mä sanoin niin ihmiset kattelee kaikenlaista poikkeavaa kun kyse on AI:sta, niin kun esimerkiksi nuo viral videot mitä tuossa...
07.11.2025
nedruska
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Nämä siis omatkin mietteet: koska en itse mitään ongelmaa huomaa, niin mitä väliä? Ei vaikuta edes se, että elämässä kyllä erilaisia...
07.11.2025
Foorumi
Uudet
Bottom