Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Tämän saa nyt uusimman päivityksen jälkeen pois päältä. Löytyy eshopissa sieltä oman profiilin takaa settings valikosta.
  • Remeded
    Remeded reacted to shamaniac's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Ei kun jaa, tämä olikin VI:n eikä IV:n keskustelu. Jatkakaa.
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Fallout 4.
    Voi toki olla, lähinnä sitä tuolla 120hz moodilla ja vrr tuella että ruudunpäivitys voisi käydä alempanakin ilman että vrr pomppaa pois...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    joo se taitaa olla 1000 subajaa 10 miljoonaa shorts viewsiä mutta siihen viewsiin riittää shorteissa se että ihmiset kattoo muutaman...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Okei. Miten noita monetisoidaan? Noi viraalit menee varmaan shorttien alle? Nehän vaatii tolkuttomat views-lukemat? Aidosti...
  • R
    rauttiz reacted to TT-2k's post in the thread Palautteet foorumin toiminnasta with Like Like.
    Kyseessä oli käyttäjän oman kertomuksen perusteella vahinko, ts. piti mennä yksityisviestinä jollekulle, mutta menikin ketjuun. Ja...
  • R
    rauttiz reacted to TT-2k's post in the thread Palautteet foorumin toiminnasta with Like Like.
    Sanon suoraan, että tällainen palaute teki kipeää ja otin sen hyvin henkilökohtaisesti. Foorumisofta ei näemmä noin vanhoista viesteistä...
  • K
    kalakanto vastasi viestiketjuun Arc Raiders.
    Pelasin Vigoria 1300h, sain kaikki päivitykset/tuhannet aseet lootittua. Kun olin valmis, pelaaminen loppu ko seinään, ei ollu enää...
  • D
    se jutun juoni onkin siinä ainakin viral kanavalla että mä haluan että joku tulee kertomaan sinne että "Its AI" ja se kommentti saa joku...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    Näyttää että PS5 matka ei ole loppumassa vähään aikaan vaikka uusi sukupolvi alkaisikin 26-28 välillä. Eli tulemme saaman saman cross...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Älä missää nimes piilota, tee joku kanavabanner missä se AI on erilailla ja loput toisella. Haluthan kuitenkin henkilöityä AI osaajana...
  • H
    Huttu reacted to Dragonfly's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Just näin. Toi on niin hyvä kun pyytää jotain muuta kuin markkinointipuhetta, niin se sivuutetaan ja siirrytään seuraavaan itsensä...
  • HideoMiyamoto
    Uusi Anno on saamassa komeita arvioita joten sarjan ystäville mukavaa rauhallista klikkailua. Ainut miinus tietysti siitä että kuten...
  • D
    juu kyllä mä nuo kritiikit osittain allekirjoitan, Brändiä mä oon suunnittellutkin mä voin paljastaa sen verran että mun brändi tulee...
  • HideoMiyamoto
    Silkkaa pahuutta postailla tämmöisiä feikkejä tänne :D
Ylös Bottom