Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
pelle
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Tämän saa nyt uusimman päivityksen jälkeen pois päältä. Löytyy eshopissa sieltä oman profiilin takaa settings valikosta.
11.11.2025
Remeded
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Ei kun jaa, tämä olikin VI:n eikä IV:n keskustelu. Jatkakaa.
11.11.2025
J
Jogi
vastasi viestiketjuun
Fallout 4
.
Voi toki olla, lähinnä sitä tuolla 120hz moodilla ja vrr tuella että ruudunpäivitys voisi käydä alempanakin ilman että vrr pomppaa pois...
11.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
joo se taitaa olla 1000 subajaa 10 miljoonaa shorts viewsiä mutta siihen viewsiin riittää shorteissa se että ihmiset kattoo muutaman...
11.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Okei. Miten noita monetisoidaan? Noi viraalit menee varmaan shorttien alle? Nehän vaatii tolkuttomat views-lukemat? Aidosti...
11.11.2025
R
rauttiz
reacted to
TT-2k's post
in the thread
Palautteet foorumin toiminnasta
with
Like
.
Kyseessä oli käyttäjän oman kertomuksen perusteella vahinko, ts. piti mennä yksityisviestinä jollekulle, mutta menikin ketjuun. Ja...
11.11.2025
R
rauttiz
reacted to
TT-2k's post
in the thread
Palautteet foorumin toiminnasta
with
Like
.
Sanon suoraan, että tällainen palaute teki kipeää ja otin sen hyvin henkilökohtaisesti. Foorumisofta ei näemmä noin vanhoista viesteistä...
11.11.2025
K
kalakanto
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Pelasin Vigoria 1300h, sain kaikki päivitykset/tuhannet aseet lootittua. Kun olin valmis, pelaaminen loppu ko seinään, ei ollu enää...
11.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
se jutun juoni onkin siinä ainakin viral kanavalla että mä haluan että joku tulee kertomaan sinne että "Its AI" ja se kommentti saa joku...
11.11.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5
.
Näyttää että PS5 matka ei ole loppumassa vähään aikaan vaikka uusi sukupolvi alkaisikin 26-28 välillä. Eli tulemme saaman saman cross...
11.11.2025
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Älä missää nimes piilota, tee joku kanavabanner missä se AI on erilailla ja loput toisella. Haluthan kuitenkin henkilöityä AI osaajana...
11.11.2025
H
Huttu
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Just näin. Toi on niin hyvä kun pyytää jotain muuta kuin markkinointipuhetta, niin se sivuutetaan ja siirrytään seuraavaan itsensä...
11.11.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Uusi Anno on saamassa komeita arvioita joten sarjan ystäville mukavaa rauhallista klikkailua. Ainut miinus tietysti siitä että kuten...
11.11.2025
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
juu kyllä mä nuo kritiikit osittain allekirjoitan, Brändiä mä oon suunnittellutkin mä voin paljastaa sen verran että mun brändi tulee...
11.11.2025
HideoMiyamoto
reacted to
Nosferatu's post
in the thread
State of Play - Sonyn peliuutisia web-lähetyksenä
with
Haha
.
Silkkaa pahuutta postailla tämmöisiä feikkejä tänne :D
11.11.2025
Foorumi