Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Nikender
    Nikender reacted to karpaasi's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Täytyy vielä lisätä, että tää NG4 toimii jos olet pelaaja, jolla aika on kortilla esim. muksujen vuoksi. Eilen pelasin ehkä vain 20...
  • jhsa
    jhsa reacted to FleeingNevada's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Ongelma tässä onkin, ettei tuo ole originaalia nähnytkään. Se on vaan räpellys, joka kopioi taiteilija Maria Falidin teosta. Jos kuvan...
  • jhsa
    jhsa reacted to pelle's post in the thread Gran Turismo 7 with Like Like.
    Tuon nopean vilauksen perusteella tossa power packissa on mun vihaama etenemis tyyli eli tarttee kerätä tarpeeksi tähtiä jotta seuraava...
  • H
    hattu47 reacted to FleeingNevada's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    https://www.konsolifin.net/arvostelu/paluu-taivaan-valtakuntaan-kingdom-come-deliverance-ii-mysteria-ecclesiae Kingdom Comen viimeinen...
  • T
    templar reacted to Dark3's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    Tää tuli alotettuu, ja olin todella skeptisesti suhtautunut QTE:hin, dodgeen ja parryyn vuoropohjaisessa roolipelissä, mut helkatti...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to karpaasi's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Täytyy vielä lisätä, että tää NG4 toimii jos olet pelaaja, jolla aika on kortilla esim. muksujen vuoksi. Eilen pelasin ehkä vain 20...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Nikender's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Hyvä tiivistelmä ja erinomaisia pointteja! Ihmiset ovat tuntuneet eniten inhoavan juuri kenttäsuunnittelua, mutta mielestäni kentät...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Eli vastaus on siis lyhykäisyydessään kyllä. Käytät tiettyä AI mallia ja promptaat. Luuletko oikeasti, että tästä kun lähtisi googlella...
  • pelle
    Nopeasti skippailin videon läpi jotta näkis sitä pelikuvaakin ja vaikuttas olevan moninpeliin keskittyvä monster hunter klooni. Jos...
  • TT-2k
    Verkkokaupasta lähtisi 65-tuumainen Samsungin huippumalli eli S95F nyt tarjoushintaan 1 899 e...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Valve Steam Machine.
    Konsolin irroitettava etupaneeli mahdollistaa erilaisia lookkeja vaikka joka viikonpäivälle. Valve ei niitä aio itse myydä mutta antaa...
    • 1000009084.png
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    vaatii paljon muutakin kun pelkän promtin mut mä tuun todennäköisesti jossain vaiheessa kaupallistaa ja myymään mun osaamisen niin kun...
    • Screenshot 2025-11-07 215301.png
    • Screenshot 2025-11-07 215306.png
  • Mossy
    Mossy reacted to karpaasi's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
  • Mossy
    Mossy reacted to FleeingNevada's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    https://www.konsolifin.net/arvostelu/paluu-taivaan-valtakuntaan-kingdom-come-deliverance-ii-mysteria-ecclesiae Kingdom Comen viimeinen...
  • karpaasi
    karpaasi vastasi viestiketjuun Ninja Gaiden 4.
Ylös Bottom