Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• ramse
    ramse reacted to jhsa's post in the thread Gran Turismo 7 with Like Like.
    Toivottavasti ne myös on sitten kadonneet palkintoruletista. 70 on uusi maksimi, ja varmaan lähes kaikilla jotka tätä on vielä...
  • Q
    Qwerty1 vastasi viestiketjuun MindsEye.
    Tämä täytyy varmaan sit hommata, kiinnostanut kyllä alusta asti muttakun haukuttiin niin paskaksi jäi sitten täyteen hintaan ostamatta...
  • Q
    Qwerty1 reacted to Darks's post in the thread MindsEye with Like Like.
    7h nyt takana ja 2/3 pelistä pelattuna. Pakko sanoa yllätyksekseni, että olen kyllä tykännyt. Tarina kiinnostaa kovasti ja etenee...
  • D
    Darks reacted to Renebauman's post in the thread MindsEye with Like Like.
    Läpi meni. Itse tykkäsin tästä. Ei todellakaan mikään mestariteos, mutta ei kyllä niin huono kuin arvostelut antaa olettaa.. Miinuksena...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun MindsEye.
    7h nyt takana ja 2/3 pelistä pelattuna. Pakko sanoa yllätyksekseni, että olen kyllä tykännyt. Tarina kiinnostaa kovasti ja etenee...
  • jhsa
    jhsa vastasi viestiketjuun Gran Turismo 7.
    Toivottavasti ne myös on sitten kadonneet palkintoruletista. 70 on uusi maksimi, ja varmaan lähes kaikilla jotka tätä on vielä...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Jonza85's post in the thread S.T.A.L.K.E.R. 2 with Like Like.
    Stalkeris kuoleman ja vaaran kuuluu hengittää niskaa. Ei siellä zonessa mitään puistokävelyitä harrasteta ja uusille stalkereille...
  • Pelaaja44
    Muutama elokuva on tullut taas syksyn aikana hankittua: Filmihullu-leffakauppa: From the World of John Wick: Ballerina 32,90€ The...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Star Wars: Outlaws.
    Piti ihan tekoälyltä kysyä kritisoidaanko Ubia kun se on vahvasti keskustelussa ollut läsnä. Eikös tekoäly ole aina oikeassa :rolleyes...
    • Screenshot_2025-12-04-12-37-55-845_com.openai.chatgpt.jpg
    • Screenshot_2025-12-04-12-38-05-429_com.openai.chatgpt.jpg
    • Screenshot_2025-12-04-12-38-13-199_com.openai.chatgpt.jpg
    • Screenshot_2025-12-04-12-38-30-636_com.openai.chatgpt.jpg
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Metroid Prime 4: Beyond.
    Nyt on vähän enempi pelattu ja sain juuri Viola puvun joka on kyllä ihan hemmetin tyylikäs, sekä tietenkin itse Violan jolla ehdin ajaa...
  • TeRm0z
    No sieltähän se Project Motor Racingin arvio tulla tupsahti. Yleisfiilis sentään vähän positiivisempi kuin RENNSPORTILLA, mutta ei...
  • Ulukai
    Ulukai reacted to MarcheM's post in the thread Cyberpunk 2077 with Like Like.
    Pitkään siinä kesti, mutta tänään meni uusin pelikerta läpi! Switch 2:lla 105 tuntia kellossa ja PS5:n puolella cross-saven avulla myös...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Star Wars: Outlaws.
    Asiat ovat todellakin makuasioita taas kerran. Itse koin juuri niin päin, että tämä Star Wars oli aivan liikaa itsensä toistoa, ja jäi...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun S.T.A.L.K.E.R. 2.
    Stalkeris kuoleman ja vaaran kuuluu hengittää niskaa. Ei siellä zonessa mitään puistokävelyitä harrasteta ja uusille stalkereille...
Ylös Bottom