Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• T
    Ei mielestäni enää hiuksien halkomista korjata, että tuon huhun mukaan firman johto haluaa myydä sen, mikä on huomattavasti parempi asia...
  • Jonza85
    Ei kannata jättää kumpaakaan noista pelaamatta pelikaverien puutteen vuoksi. Itse pelaan Hunttia 100% yksin, koska kaverini eivät ole...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Murdoc's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Jep, ei tästä pelaamatta ota selvää mikä tässä on se juttu ja vaikea sitä on koettaa selittääkään mutta yksi hienoimmista ja...
  • T
    templar vastasi viestiketjuun Lords Of The Fallen.
    Julkkarissa pelasin itse ja aika pettymys oli vaikka läpi asti tahkosin. Päivitykset varmasti parantanut asioita, varsinkin tuo vihollis...
  • henkka007
    henkka007 reacted to asin's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Black friday ostoksia. Mortal kombat legacy collection ei kerennyt mukaan. Diginä lähti nobody wants to die ja Dino crisis.
  • henkka007
    henkka007 reacted to Dragonfly's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Black Fridayna ei pitänyt ostaa kauheasti, koska ei muka ollut hyviä tarjouksia. Ostin silti aika paljon pelejä. :D Gigantista...
  • henkka007
    henkka007 reacted to aild's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Erinomaisessa kunnossa oleva Xbox One X Cib torista 125€ Siihen facen marketplacesta 16 peliä 25€, kaikki muut cib paitsi tuo original...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Persona 5.
    No ku en tiie, toki siis välil peli niiku unohtuu taustalle ku meen keittää kahffet ym niin niistäki hetkistä tulee niitä ns...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Retski's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Ja kokeiltu siis on muutaman tunnin verran.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Persona 5.
    Mitä ihmettä sä oikeen teet et saat tollasen märään tunteja kuluu tähän. :D
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Persona 5.
    Tarinan pituus tässä kuulemma se 100+h tai ei kuulemma vaan on, itse nyt olen vasta aloittamassa kolmannen palatsin "heistia" ja tunteja...
  • Z
    Zak reacted to Remeded's post in the thread S.T.A.L.K.E.R. 2 with Like Like.
    Kovasti tekis mieli mennä zoneen, arvosteluja tässä eilen kattelin ym. Mutta jotenkin on tunne että peli ei ole vielä ihan valmis ja...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Lords Of The Fallen.
    Tykkäsin minäkin, mutta olihan se vihujen määrä jotain aivan älytöntä silloin julkkaris ja se kun yritti juosta ohi nii sun perässä...
  • Remeded
    Remeded reacted to PPrime's post in the thread Lords Of The Fallen with Like Like.
    Tuli tämä pelattua tuossa noin vuosi sitten läpi ja tykkäsin kyllä kovasti. Aika paljon jakanut mielipiteitä silloin julkaisussa ja ite...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Gran Turismo 7.
    Ostaa toisen pleikkarin? Toisella ajelee sitä 24h kisaa ja toisella pelaa muita pelejä, mikä tässä nyt on ongelma? No joo, tyhmä vitsi...
Ylös Bottom