Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Juri
    Odotus Tomb Raider 12 jatkuu mutta saatamme saada jo ensiviikolla jotain. Huhuissa toinen remake Tomb Raider 1. Itse ottaisin kyllä...
  • HideoMiyamoto
    Odotus Tomb Raider 12 jatkuu mutta saatamme saada jo ensiviikolla jotain. Huhuissa toinen remake Tomb Raider 1. Itse ottaisin kyllä...
  • R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Persona 5.
    Tä on niin hyvä peli, että mielellään tähän käyttäisi 500h. Kerran pelannut normi pelin läpi ja kerran Royalin. Pitäis vielä pelata...
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun Gran Turismo 7.
    Testaillu näitä uusia autoja. Jokaisessa päivityksessä on yksi vitsiauto mukana ja nyt se on Panda. Formulalla tein oman time trialin...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Metroid Prime 4: Beyond with Like Like.
    No ei tuo mikään spoileri ole. Sama kun sanois kuinka ekan kahden primen kohdalla tarttee metsästää niitä artifacteja. Laitoin sen nyt...
  • Ippenator
    Pelailin tuon DS remaken läpi joku aika sitten. Aloituskynnys oli korkealla koska nykyisin jotenkin ahdistaa pelata kauhupelejä...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Konsolirallipelit.
    Testasin demoa kuukausi tai pari sitten ja mun mielestä jopa kahdessa ekassa colin mcrae rallyssa on parempi ajettavuus. Ei ole edes...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Persona 5.
    Okei unohtui mainita semmonen et oon alottanut 2 kertaa pelin alusta, eka kerta kun tein nimen mut en tajunnut/osannut/viitsinyt sitä...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Persona 5.
    Mulla meni jotain 130h luokkaa kun pelin läpäisi, vaikka käytin ihan perkeleesti aikaa metrotunnelissa, joten täytyy arvostaa jos tuo on...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Konsolirallipelit.
    On tullu kateltua vähän sillä silmällä, että oispa oiva kilinkolinin paluu, tuo vissii hakee simun ja arcaden yhistelmää.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Konsolirallipelit.
    Olisiko tästä kunnon nostalgia paukku. Turboahdettu Colin Mcrae ralli ? Löytyy näköjään demo myös.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Metroid Prime 4: Beyond.
    No onhan se nyt spoileri molemmissa tapauksissa :D
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun S.T.A.L.K.E.R. 2.
    No ei oo monitoria ja ei tää niin paljon haittaa että alan nyt telkkarista säätelee härdelleitä yhen pelin takia, päivällä/illalla tää...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Metroid Prime 4: Beyond.
    No ei tuo mikään spoileri ole. Sama kun sanois kuinka ekan kahden primen kohdalla tarttee metsästää niitä artifacteja. Laitoin sen nyt...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Metroid Prime 4: Beyond.
    Voisiko tällaiset saada spoilerien taakse, en halua tietää mitä pelissä pitää tehdä etukäteen.
Ylös Bottom