Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Juri
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Odotus Tomb Raider 12 jatkuu mutta saatamme saada jo ensiviikolla jotain. Huhuissa toinen remake Tomb Raider 1. Itse ottaisin kyllä...
07.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Odotus Tomb Raider 12 jatkuu mutta saatamme saada jo ensiviikolla jotain. Huhuissa toinen remake Tomb Raider 1. Itse ottaisin kyllä...
07.12.2025
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
Persona 5
.
Tä on niin hyvä peli, että mielellään tähän käyttäisi 500h. Kerran pelannut normi pelin läpi ja kerran Royalin. Pitäis vielä pelata...
07.12.2025
rap
vastasi viestiketjuun
Gran Turismo 7
.
Testaillu näitä uusia autoja. Jokaisessa päivityksessä on yksi vitsiauto mukana ja nyt se on Panda. Formulalla tein oman time trialin...
07.12.2025
Ippenator
reacted to
pelle's post
in the thread
Metroid Prime 4: Beyond
with
Like
.
No ei tuo mikään spoileri ole. Sama kun sanois kuinka ekan kahden primen kohdalla tarttee metsästää niitä artifacteja. Laitoin sen nyt...
07.12.2025
Ippenator
reacted to
asin's post
in the thread
with
Like
.
Pelailin tuon DS remaken läpi joku aika sitten. Aloituskynnys oli korkealla koska nykyisin jotenkin ahdistaa pelata kauhupelejä...
07.12.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Konsolirallipelit
.
Testasin demoa kuukausi tai pari sitten ja mun mielestä jopa kahdessa ekassa colin mcrae rallyssa on parempi ajettavuus. Ei ole edes...
07.12.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
Persona 5
.
Okei unohtui mainita semmonen et oon alottanut 2 kertaa pelin alusta, eka kerta kun tein nimen mut en tajunnut/osannut/viitsinyt sitä...
07.12.2025
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Persona 5
.
Mulla meni jotain 130h luokkaa kun pelin läpäisi, vaikka käytin ihan perkeleesti aikaa metrotunnelissa, joten täytyy arvostaa jos tuo on...
07.12.2025
wopsu
vastasi viestiketjuun
Konsolirallipelit
.
On tullu kateltua vähän sillä silmällä, että oispa oiva kilinkolinin paluu, tuo vissii hakee simun ja arcaden yhistelmää.
06.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Konsolirallipelit
.
Olisiko tästä kunnon nostalgia paukku. Turboahdettu Colin Mcrae ralli ? Löytyy näköjään demo myös.
06.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
No onhan se nyt spoileri molemmissa tapauksissa :D
06.12.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
S.T.A.L.K.E.R. 2
.
No ei oo monitoria ja ei tää niin paljon haittaa että alan nyt telkkarista säätelee härdelleitä yhen pelin takia, päivällä/illalla tää...
06.12.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
.
No ei tuo mikään spoileri ole. Sama kun sanois kuinka ekan kahden primen kohdalla tarttee metsästää niitä artifacteja. Laitoin sen nyt...
06.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Voisiko tällaiset saada spoilerien taakse, en halua tietää mitä pelissä pitää tehdä etukäteen.
06.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom