Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
En ole juurikaan perehtynyt sarjaan joten tällaista en tiennytkään. Joskus pakon sanelemana tulee hyviä pelejä kuten historia on meille...
17.12.2025
HideoMiyamoto
reacted to
Lucky's post
in the thread
with
Like
.
Nyt mennään ihan oman muistin varassa ja puhutaan vuosia vanhasta asiasta, mutta muistelisin lukeneeni Larianin Svenin maininneen...
17.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
S.T.A.L.K.E.R. 2
.
17.12.2025
Ode_
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
5 miljoonaa tuli kasaan loppuviikosta ja sain Daredevil-rankin puristettua. Mutta ei ne helpolla tullut, on pitäny "no-lifettaa" peliä...
17.12.2025
wopsu
reacted to
Mossy's post
in the thread
with
Like
.
Itse olen tosi tyytyväinen tähän, sillä toimintaroolipelejä on tänä päivänä niin paljon, kun taas hyviä vuoropohjaisia ei niinkään.
17.12.2025
Z
Zak
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Clair Obscur: Expedition 33
with
Like
.
Jep, ei tuo parry pakollinen ole tässä. Dodgellakin pääsee läpi ja siinä on paljon löyhempi tuo ikkuna mihin pitää osua, että onnistuu.
17.12.2025
BaDari
reacted to
JTahti's post
in the thread
Indiepelit yleisesti
with
Like
.
LISA: The Painful - Definitive Edition (Normal vaikeus, Switch 1/2) Peli on 2D sivultapäin kuvattu vuoropohjainen roolipeli. Pelin...
17.12.2025
BaDari
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Love
.
Katsoin eilen kaikki TMNT 4K versiot maratoonina ja voin todeta että laadukkaita remasterointeja suurimmaksi osaksi. Ensimmäinen...
17.12.2025
Z
Zak
reacted to
Mossy's post
in the thread
with
Like
.
Itse olen tosi tyytyväinen tähän, sillä toimintaroolipelejä on tänä päivänä niin paljon, kun taas hyviä vuoropohjaisia ei niinkään.
17.12.2025
Z
Zak
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Mussa on varmaan jotain vikaa kun en ole oikein syttynyt näistä Avatar leffoista yhtään. Pidän Cameronista ohjaajana ihan törkeän paljon...
17.12.2025
T
templar
vastasi viestiketjuun
.
Mielestäni ei yhtään yllättävää että uusi Divinity on vuoropohjainen. BG3:n menestys oli niin suurenmoinen että olisi vain tyhmää nyt...
17.12.2025
Lucky
vastasi viestiketjuun
.
Nyt mennään ihan oman muistin varassa ja puhutaan vuosia vanhasta asiasta, mutta muistelisin lukeneeni Larianin Svenin maininneen...
17.12.2025
ramse
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Rekkasimulaattorit
with
Like
.
Ats ja Ets on alkanut Winterland Event 2025. Teen saman kuin viime vuonna, eli ekana ets:llä ajan vaaditut tehtävät ja sitten siirryn...
17.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Omaan makuun taas tänävuonna esim. ei ole tullut yhtään hyvää action rpg peliä mutta 3 vuoropohjaista. Mutta eihän se tarkoita että tämä...
17.12.2025
Mossy
vastasi viestiketjuun
.
17.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom