Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Gamerscore.
    Sattuuhan näitä :D Ihan noin korkealla et tosiaan ollutkaan, Katso alla. Niin siis sinulla on 228223 gamerscorea. Tuo yli 500k on...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Gamerscore.
    Oho, typo tosiaan. Yksi x siellä liikaa. Korjasin alkuperäiseen. :D Typohan se. Joskus olen pleikkarin puolella noita tilastoja...
  • S
    shamaniac reacted to Dragonfly's post in the thread Gamerscore with Like Like.
    Siis onko sulla yli 5 miljoonaa gamescorea? Olet maailmantilastossakin silloin varmaan top5:ssä. Sen sijaan jos tuossa on typo ja...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Gamerscore.
    Siis onko sulla yli 5 miljoonaa gamescorea? Olet maailmantilastossakin silloin varmaan top5:ssä. Sen sijaan jos tuossa on typo ja...
  • S
    Menkööt tähän keskusteluun, kun kuitenkin leffakeskustelua on, mutta näin ei-harrastajan silmin nuo elokuvien hinnat on jotain ihan...
  • S
    Katsoin eilen kaikki TMNT 4K versiot maratoonina ja voin todeta että laadukkaita remasterointeja suurimmaksi osaksi. Ensimmäinen...
  • S
    shamaniac reacted to JTahti's post in the thread Indiepelit yleisesti with Like Like.
    LISA: The Painful - Definitive Edition (Normal vaikeus, Switch 1/2) Peli on 2D sivultapäin kuvattu vuoropohjainen roolipeli. Pelin...
  • A
    asin reacted to shamaniac's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    No hei, ei siellä muille ole mitään. Kyse on mr. Tokmanniin verrattavasta myyttisestä alehenkilöstä kuitenkin. Itse olen ainakin...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Ei ole tarpeeksi isoa sydän-hymiötä tälle. Olkoonkin, että varmasti silti nähdään Key Cardeja jatkossakin ihan liian paljon.
  • S
    shamaniac reacted to Pohjola's post in the thread Nintendo Switch 2 with Love Love.
    Gamekeycard ongelmaan ehkä tulossa ratkaisu eli huhujen mukaan Nintendo on tuomassa 16 & 32 GB pelikasettaja pelijulkaisijoille...
  • S
    shamaniac reacted to Pohjola's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Eilen tuli testailtua eli pelattua FF7 remake demo NS 2:lla loppuun asti. Täytyy kyllä tunnustaa, että kokemus tuntui kunnon...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Gamerscore.
    Oho. Siis oho sitä, että oma GS on 506xxx eli vaikka olen Xbox-urani käytännössä lopetellut niin kaltaisesi selvästi Xboxilla...
  • batistuta
    batistuta reacted to shamaniac's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    No kaikki ne on kuitenkin samaa reaktiohommaa vaikka kyse olisikin eri napista. Pelissä oli noiden lisäksi myös hirveästi kaikkea...
  • batistuta
    batistuta reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Tom Clancy's The Division with Like Like.
    Alert Alert Alert se tapahtui. 60 FPS patchi PS5. Lets gooo
  • S
    shamaniac reacted to Dragonfly's post in the thread Gamerscore with Like Like.
    Puoli miljoonaa rikki. Joskus kauan kauan sitten ajattelin, että vitsi olisi siistiä jos saisi kerättyä satatuhatta gamerscorea...
Ylös Bottom