Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
T
Traveller
vastasi viestiketjuun
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu
.
Vain tosiaan tili vaaditaan ei tilausta. Eli onko nyt niin että kilpailijoilla on asiat huonommin :)
14.01.2026
T
Traveller
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö pilvitallennukset ole edelleen ilmaiset Xboxilla? Tarvitset Xbox Live -tilin, mutta et mitään...
14.01.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö pilvitallennukset ole edelleen ilmaiset Xboxilla? Tarvitset Xbox Live -tilin, mutta et mitään...
14.01.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Sanoivat myös että Leon ei ole pelissä.
14.01.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Kännykät
.
Nykypäivän langattomat nappikuulokkeet on siitä käteviä, että se niiden oma kotelo toimii laturina ja lisävirtana. Lisäksi ne on aika...
14.01.2026
Murdoc
reacted to
Darks's post
in the thread
Lies of P
with
Like
.
Joo. Ei oikein vauva-arkeen sovi tuommoinen peli kun keskeytyksiä voi tulla koska vaan.
14.01.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Eikös ne ainakin aiemmin sanonut, että tällä kertaa ei ole demoa tulossa? Mutta maistuis kyllä :)
14.01.2026
Dragonfly
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Kännykät
with
Like
.
Tämän olen itsekin siis kokenut parhaaksi kun kokemusta on näytössä eli näytön alla olevasta, puhelimen takana olevasta ja sivussa...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
En minä edes enää muista miten asiat oli Xboxilla kun lopetin sillä pelaamisen yli vuosi sitten. Jossain kohtaa siellä oli loistava...
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
jhsa's post
in the thread
with
Like
.
PS5:lläkin saa tallennukset omaan talteen, jos käyttää system backupia ... Eli ei kovin kätevästi, etenkin jos palauttaa pitäisi...
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Minähän se siitäkin valittelin. On rasittava ominaisuus, jonka käytön syytä en kyllä hoksaa.
14.01.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Kännykät
.
Tämän olen itsekin siis kokenut parhaaksi kun kokemusta on näytössä eli näytön alla olevasta, puhelimen takana olevasta ja sivussa...
14.01.2026
Pelaaja44
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Näköjään torissa pitää laittaa koodi joka kerta kun kirjautuu ihan kuin joku täällä mainitsi asiasta.
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Kännykät
with
Like
.
OnePlus Openissa lukija on sivussa näytönlukitusnapissa ja toimii kuin ajatus. Koska lukija on puhelimen oikealla puolella, olen...
14.01.2026
S
shamaniac
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Ensimmäinen vuonna 2026 läpi pelattu peli oli sitten Watch Dogs 2. Tuopin hinnalla tuota aika usein myydään, viihdyttää jotakuinkin yhtä...
14.01.2026
Foorumi
Uudet
Bottom