Onko kukaan tätä demoa vielä testaillut?
Itse pelaillut tässä ja yrittänyt päättää tykkäänkö tästä vai en
Tai siis periaatteessa kyllä. Tämähän on niin härskisti Soulsseista(Bloodborne ehkä vielä tarkemmin) kopioitu kuin vain voi olla. Lähes kaikkia pelimekaniikkoja myöten.
Ja periaatteessa kyllä peli maistunut ihan hyvältä, mutta taistelussa/kontrollissa on jotain mitä en itse osaa oikein edes selittää. Ei vaan tunnu ihan yhtä hyvältä kuin mihin tottunut Fromin peleissä. Dodge varsinkin kun et pysty ”kierimään” kun tähtäys on lukittu viholliseen.
Ei tämä missään nimessä silti huono ole. Vaikuttaa oikein lupaavalta. Aion jatkaa tuota demon pelailua kuitenkin vielä ja ehkä tuohon pääsee paremmin vielä sisään ja peli menee kyllä tarkempaan seurantaan.
E: Nyt kun tätä dodgea enemmän testaillut, niin itseasissa hyvin Bloodbornemainen myös tämä on kuitenkin. Tottunut Elden Ringin väistelyihin tässä viime aikoina ja oikeastaan unohdin miten tuo Bloodbornessa toimii. Vähän tuo on vielä hakusessa ainakin tuota yhtä bossia vastaan, mutta eiköhän tuo tuosta.
E2: Ja demo jatkuu vaan. 1,5h peliä takana ja olin varma että tuossa se demo loppuu yhteen kohtaan, mutta niin se vaan jatkuu. No tämä kelpaa, mutta pelit jatkuu joskus myöhemmin
Jotenkin tämä valehtelu pelimekaniikkakin tässä nyt alkaa varmaan nostaa päätään, en vaan vielä yhtään tiedä miten, mutta tuossa sitä vihjattiin. Ihan hyvä, koska toivoisinkin että tämä yrittäisi rohkeasti olla muutakin kuin vaan Bloodborne kopio.
Melkoinen sekalainen ajatusten tulva tämä viesti