Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• kopolanpoika
    kopolanpoika reacted to Dragonfly's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Japanin taloudellinen tilanne tuossa on takana. Ja sitä myöten yenin arvo. Tällä halvemmalla hinnalla Nintendo halusi varmistaa että...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to shamaniac's post in the thread Tiedeaiheista keskustelua with Like Like.
    Vähän huumorin puolelle ensin: kyllä minä ainakin voin ihan vapaasti tahtoa vaikka mitä mutta harvoinpa ne toteutuu. :D Vakavammin...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Qwerty1's post in the thread Tiedeaiheista keskustelua with Like Like.
    Mun mielestä tuo laatikko ja minäkuva asiat ei oikein vapaaseentahtoon liity, tossa vapaatahto asiassahan on kyse siitä että aivoissa...
  • P
    Pohjola reacted to Dragonfly's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Japanin taloudellinen tilanne tuossa on takana. Ja sitä myöten yenin arvo. Tällä halvemmalla hinnalla Nintendo halusi varmistaa että...
  • P
    Pohjola reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Pistää vähän miettii millainen floppi Gamecube oli kun Switch 2 meni nyt jo sen ohi myynneissä Japanissa. Loistava konsoli joka jäi PS2...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Tiedeaiheista keskustelua.
    Taidan ajatella vapaa tahto termistä vähän eri tavalla. Referoin tällä absoluuttiseen vapaaseen tahtoon. Kaikki valinnat mitä teemme...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Pistää vähän miettii millainen floppi Gamecube oli kun Switch 2 meni nyt jo sen ohi myynneissä Japanissa. Loistava konsoli joka jäi PS2...
  • S
    Teresa Palmer on Sif. https://www.ign.com/articles/god-of-war-tv-show-adds-teresa-palmer-as-sif-as-casting-ramps-up
  • S
    shamaniac reacted to Strooper12's post in the thread Iloiset tapahtumat yms. with Like Like.
    Jaha. 2.2. veitsen alle. Ehkä tästä ja näistä vaivoista viimein pääsee eroon. Eihän tässä leikkausjonossa ehdittykään olla kun vähän...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Tiedeaiheista keskustelua.
    Vähän huumorin puolelle ensin: kyllä minä ainakin voin ihan vapaasti tahtoa vaikka mitä mutta harvoinpa ne toteutuu. :D Vakavammin...
  • S
    shamaniac reacted to Qwerty1's post in the thread Tiedeaiheista keskustelua with Like Like.
    Mun mielestä tuo laatikko ja minäkuva asiat ei oikein vapaaseentahtoon liity, tossa vapaatahto asiassahan on kyse siitä että aivoissa...
  • S
    shamaniac reacted to kopolanpoika's post in the thread Kännykät with Like Like.
    Joo tuo akkubugi syntyy jos lataa päivittäin akkua, kuten minä aina öisin, mutta useamman reddit keskustelun mukaan korjaantuu kun vetää...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to pingutyyppi's post in the thread Final Fantasy X with Like Like.
    En ole insider, moinen on törkeää rahastusta :) Pisteet nyt näkyvät kun menee Review-osastoon ja katsoo otsikot. Malttakaamme hetki.
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Kännykät.
    Joo tuo akkubugi syntyy jos lataa päivittäin akkua, kuten minä aina öisin, mutta useamman reddit keskustelun mukaan korjaantuu kun vetää...
  • Q
    Qwerty1 vastasi viestiketjuun Tiedeaiheista keskustelua.
Ylös Bottom