Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Q
    Minä sanoisin, että olisi hyvä jos olisi alle katsottu Original series ja The Next Generation. Toki kun hahmot tietää, niin ei sillä kai...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    juu ehkä muotoilin väärin tarkoitin lähinnä sitä että mitä jäi uupumaan on joku super chase boss mikä näissä demoissa yleensä ollut...
  • Pertsa69
    Paras kokoelma saapuu viimein Switcheille, kahden uuden pelin kera...
  • Pertsa69
    Pertsa69 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet with Like Like.
    Huhuissa Oled Portal tänävuonna.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Front Mission -sarja.
    Se on vihdoin täällä. Tehokoneiden Front Mission 3.
  • Pertsa69
    Pertsa69 reacted to Mossy's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    RV There Yet? Tämä peli taitaa toistaiseksi olla saatavilla vain PC:lle, mutta pyörii varmasti melkein leivänpaahtimellakin. Peli on...
  • Pertsa69
    Pertsa69 reacted to m_vierimaa's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Tänään jatkui humblebundle pelien backlogin läpipeluu September 2020 bundlesta tulleella Generation Zero pelillä. Konsolifin antoi...
  • L
    Laama reacted to AIVITSI's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Sillä välin kun DestiZ odottelee teknologian kehitystä, niin pykäsin ite tällasen parodian kasaan. Aukee ehkä paremmin jos on katsonut...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Gran Turismo 7.
    Tänään tuli veivattua rattia vr lasit päässä melkein 9 tuntia ja nyt ois power pack ajettu. Endurancet saa jäädä tekemättä. Meni kyllä...
    • Gran Turismo.jpg
  • L
    Laama reacted to rap's post in the thread Gran Turismo 7 with Like Like.
    Uudet autot koeajettu. Yllätyin kuinka paljon tässä Xiaomin sähköautossa on tehoa, 1526heppaa. Kulkee kyllä hyvin, joskin lähtee suht...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    ei mulla oo mitään hätää päinvastoin olen hyvin levollisin mielin. mulla on huippuosaajat ympärillä ja apuna. et jos täällä on ainakin...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun OSTETAAN Darkwood ps4.
    Itse olen myös tätä peliä yrittänyt metsästää kissojen ja koirien kanssa jokseenkin järkevään hintaan, PS4 versio hinta vaan pyörii...
  • K
    kalakanto reacted to Retski's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    tulee menestymääm kaikki sanoo ei osta ja ostaa kuitenkin ja ostaa vielä seuraavallekin konsolille ja sitä seuraavalle
  • K
    kalakanto reacted to TT-2k's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    3 prosenttia kuulosti niin pieneltä lukemalta, että piti käydä katsomassa, mihin tuo perustuu. Eli ei kyseessä sentään ole se tilanne...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    juu katsellaan sillon kun näytönohjain on paikallaan, muutenki tuo kun mahdollistaa niin monia muitakin juttuja että youtube on vain...
Ylös Bottom