Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to Subi's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    No kyllä mä sen loottisälän kanssa useita kymmeniä tunteja olen Nioheja pelannut ettei se mikään deal braker ainakaan itselle olekaan...
  • I
    ItseMestari reacted to Lebe80's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    @DestiZ Ketään ei kiinnosta millaisella setupilla tekoäly-sloppia tuotetaan. Jos haluat tuottaa ai-kontsaa, niin nykyään olisi...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Näitä kysymyssettejähän voi itseasiassa olla useampiakin päällekkäin päällä? Kunhan jotenkin vaikka just #numero metodilla pidetään...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Näitä kysymyssettejähän voi itseasiassa olla useampiakin päällekkäin päällä? Kunhan jotenkin vaikka just #numero metodilla pidetään...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Darks's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Kyllähän itse toivoisin vielä näkeväni Nintendolta kunnon tehokonsolin. Ai että mitä herkkua nipa saisi luotua kun konsolissa olisi...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Ongelma Nintendolla on ollut se, että kun ei tee niinkuin muut tekee, niin multiplattarituki on heikohkoa. Switch 2:n kanssa tilanne voi...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Mää ainakin tykkään että on edes yksi valmistaja joka tekee jotain eri tavalla. Nähtiinhän me jo miten käy, kun on kaksi valmistajaa...
  • koomikko
    koomikko reacted to Strooper12's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
    Stooperin polvilore jatkuu. Henkisesti valmistautunut? Check. ostokset tehty että parit viikot selviää? Check. Työt delegoitu ja...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika reacted to Ulukai's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    Tacks ja poks kummallekin, kyllä sitä sitten vielä jatkaa voi, kerta ei ole enää mahdottomia määriä tarinaa jäljellä. Kunhan pelin saa...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Avaruusalueen seurantaketju.
    Artemis (USA) vs. Kiina - mentäiskös taas kuuhun kilpailu - kumpi ehtii ensin? Artemis oli jo lähettämässä 4 astronauttia kuun...
  • J
    Jogi reacted to Lebe80's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    @DestiZ Ketään ei kiinnosta millaisella setupilla tekoäly-sloppia tuotetaan. Jos haluat tuottaa ai-kontsaa, niin nykyään olisi...
  • Tarja_pk
    Nintendo Switch on ohittanut Nintendo DS:n ja tehnyt historiaa yhtiön myyntilistoilla. Nintendo Switch on virallisesti yhtiön kaikkien...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    No kyllä mä sen loottisälän kanssa useita kymmeniä tunteja olen Nioheja pelannut ettei se mikään deal braker ainakaan itselle olekaan...
  • T
    templar vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Tosta tuli mieleen... itseäkin aluksi on ärsyttänyt näissä Team Ninjan peleissä tuo loot systeemi kun en ole minkään looter pelin...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Ei kyllä Local AI:ssa se sun setuppi on aikalailla kaikki kaikessa, että jos 540p vaihtuu 4k 60fps, tai 1080p tai että jos sulla on...
Ylös Bottom