Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Mitäs ihmiset on mieltä jos kuitenkin tehtäisiin niin että jokainen vuorollaan pääsee kysymään kysymykset? Voisin tuohon ketjun...
03.02.2026
Strooper12
reacted to
wopsu's post
in the thread
Death Stranding 2: On The Beach
with
Like
.
Mä taas hakemalla hain niitä isoja limanuljaskoja ja farmasin samalla :D Yleensä autolla meni ni mulla mitkää kamat lennelly juuri...
03.02.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Division definitive edition on ilmestynyt ja se ei ole muuta kuin paketti missä on kaikki sisältö, ei edes PS5 päivitystä. Heiltä...
03.02.2026
rap
vastasi viestiketjuun
Podcastit
.
Kuunteletko true crime -podcasteja? Olen kuunnellut vuosien aikana tuhansia tunteja true crime -sisältöä. Korona käynnisti true crime...
03.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
Veikkaukseni tästä pelistä on että se jää vielä vähemmän ihmisten mieleen kuin Bubsy 3D. Vaikuttaa korkeintaan keskinkertaiselta. Vaan...
03.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Jogi's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Laatu on toki katsojan silmässä ja mikä on lopullinen käyttö, 4k telkku, 1080p monitori vai kännykkä. Tuossa edeltävässä nyt sen näki...
03.02.2026
S
shamaniac
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Yleinen Resident Evil -ketju
with
Like
.
Noniin se Resident Evil matka on saatu päätökseen ja myös 0 on taputeltu. Tämä tuli pelattua PC:llä kun jaksanut odotella pleikka...
03.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Ei ole kokemusta mistään näistä kun jo perusohjaimet on niin hyviä - paitsi juuri Switcheillä, joille on enemmän tai vähemmän pakko joku...
03.02.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Death Stranding 2: On The Beach
.
Mä taas hakemalla hain niitä isoja limanuljaskoja ja farmasin samalla :D Yleensä autolla meni ni mulla mitkää kamat lennelly juuri...
03.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Darks's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Joo kyllähän nintendo osaa ohjaimia tehdä, siksi onkin vähän huvittavaa että samalla konsolilla ja valmistajalla on yhdet kaikkein...
03.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
No ei JoyConit kyllä kaikkien aikojen huonoimmat ohjaimet ole mutta se onkin vain mun mielipide.
03.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Pro ohjain on IMO parempi ohjain, kun Dualsense Edge, joka on yli 2x kalliimpi ohjain. Käytin Edgeä muutaman viikon ja myin pois, aivan...
03.02.2026
Pajavasara
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Mitäs ihmiset on mieltä jos kuitenkin tehtäisiin niin että jokainen vuorollaan pääsee kysymään kysymykset? Voisin tuohon ketjun...
03.02.2026
Ippenator
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Lupaavan näköistä tasoloikintaa tulossa parin kk päästä. Tämmöiselle löytyy aina tilaa minun kalenteristani
03.02.2026
F
feogla
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Yleinen Resident Evil -ketju
with
Like
.
Noniin se Resident Evil matka on saatu päätökseen ja myös 0 on taputeltu. Tämä tuli pelattua PC:llä kun jaksanut odotella pleikka...
03.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom