Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• A
    asin vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Mä taidan palata 6kk päästä lukemaan ketjua että onko täällä tapahtunut mitään uutta :rolleyes:
  • H
    Huttu reacted to DestiZ's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    mähän sanoin jo että mä olen jo hyvässä asemassa tuolla discordin puolella. näissä AI ympyröissä väyliä on monenlaisia, ja tuo on aika...
  • A
    asin reacted to Murdoc's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Mitä sitten? Mitä sitte vaikka tunnet ja tiedät jos mitään näyttöjä ei ole antaa noita snippettejä lukuunottamatta? Tee edes jotain...
  • MarcheM
    Joo en itsekään näitä jaksa livenä kattoa kun suurin osa peleistä ei tule kiinnostamaan. Nyt oli kuitenkin Kyoto Xanadu, joka vaikutti...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to IlpoNuokko's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    NYT! Vaikeusaste on näin alussa vielä hakusessa. Pisteiden perusteella ensimmäinen visa oli hieman helpompi kuin tämä toinen. Tästä...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    No niinpä niin. miten mies ei edes tullut mieleeni. mutta oli Hunterkin kova tekemään :D Näkee naamastakin että on vähän kolhuja tullut...
  • BaDari
    BaDari reacted to kopolanpoika's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    Sitten peli ei kyllä ehdottomasti ole sinulle, koska 15h kohdalla on jo kolmea erilaista väistötapaa. Sanoisinko että väistit tämän...
  • BaDari
    BaDari reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Like Like.
    Mielenkiintoista huhuilua siitä kuinka Microsoft yrittää auttaa Bethesdaa Creation Enginen kanssa ja yhdistää sitä Unreal 5 moottorin...
  • BaDari
    BaDari reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Like Like.
    Starfield huhuja. Pleikkari julkaisu kahden kuukauden päästä.
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    mähän sanoin jo että mä olen jo hyvässä asemassa tuolla discordin puolella. näissä AI ympyröissä väyliä on monenlaisia, ja tuo on aika...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    NYT! Vaikeusaste on näin alussa vielä hakusessa. Pisteiden perusteella ensimmäinen visa oli hieman helpompi kuin tämä toinen. Tästä...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Like Like.
    Starfield huhuja. Pleikkari julkaisu kahden kuukauden päästä.
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Eli siis et alakaan tienaamaan tällä rahaa vaan sijoittelet osakkeisiin ja kryptoihin? Vai miten muutat generoinnit rahaksi...
  • Murdoc
    Nämä ne on kyllä järkiään ihan kammottavia pettymyksiä itelle. :D Ainut kiinnostava asia oli Hollow Knight Switch versio ja sekin vähän...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Tullut tänään testailtua noita Switch 2 demoja ja kyllä siinä huolestuttavia asioita tehoista heräsi. Ehkä huolestuttavin esimerkki alla...
    • 3.jpg
    • 2.jpg
    • 1.jpg
Ylös Bottom