Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Pragmata
with
Like
.
Demo vakuutti sen verran että mielenkiinto peliä kohtaan nousi 30% -> 70%. Mielenkiintoinen idea hakkeroida vihollisia toiminnan...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Jirza's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Juu, tuo "varma" tieto julkaisusta on peräisin Take-Twon osavuosikatsauksesta, ja samaa ne vakuuttivat viime vuonnakin, kunnes peli...
06.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
.
Tartun tähän koska kritisoin Pokemonia samasta asiasta mitä olen aiemminkin ihmetellyt: se panostuksen vähäisyys. Ei se kritiikki...
06.02.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
.
Etkö lukenut aiempaa viestiäni? Sanoin jo miksi katson partner directitkin. Minua kiinnostaa hyvät pelit alustasta riippumatta...
06.02.2026
Remeded
reacted to
Jirza's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Juu, tuo "varma" tieto julkaisusta on peräisin Take-Twon osavuosikatsauksesta, ja samaa ne vakuuttivat viime vuonnakin, kunnes peli...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Kyllä minä ainakin katson directin ihan omanmaun mukaan ja kerron mitä mieltä minä olin sen tarjonnasta. Ei siinä ole mitään...
06.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Tämä on muuten ihan hiton hyvä veikkaus, sillä niin paljon siellä kaikkea valjastetaan tekoälyn tehtäväksi että tänne kirjoittelun...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
templar's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Tämä. Samaa kehää kyllä kiertää "keskustelu tekoälystä". Mun epäilys on että DestiZ ei ole enää itse kirjoittanut tähän ketjuun pitkään...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Sähköfakiiri's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Sama myös vaikka ei silloinkaan olla nähty Deztiksen yhtä ainutta videota, mutta silloin on modeli x siirtynyt malliin modeli y ja homma...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
AIVITSI's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Hetkinen, ymmärsinkö nyt siis oikein? Olet siis itsekin sitä mieltä että parhailla maksullisilla modeleilla kuten esim. VEO, jonka...
06.02.2026
BaDari
reacted to
templar's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Tämä. Samaa kehää kyllä kiertää "keskustelu tekoälystä". Mun epäilys on että DestiZ ei ole enää itse kirjoittanut tähän ketjuun pitkään...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Esittelisit sitä osaamistasi edes KERRAN täälläkin…
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
asin's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Mä taidan palata 6kk päästä lukemaan ketjua että onko täällä tapahtunut mitään uutta :rolleyes:
06.02.2026
BaDari
reacted to
Jogi's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Tekoälykeskustelua.. vaikka kyllä osaan 3d mallintaa niin se on melko vähälle jäänyt. Mutta nämä nykyiset kuvasta-3d:ksi AI mallit niin...
06.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Huttu's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Silti ne maksulliset Sunottajat tienaa rahaa mahdollisesti ku sä selität sillä välin modeleista ja pohdit meneväs musiikkiin.
06.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom