Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Eliminaattori
aloitti viestiketjun
Pelottavia mörköjä pimeässä
osiossa
KonsoliFIN
.
Yksinkertainen voi olla kaunista, kun sen tekee laadukkaasti. Pelottavat hetket jaksavat kannatella Captured-julkaisua useamman tovin...
09.02.2026
ramse
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Assassin's Creed Shadows
with
Like
.
Silloin kun peli oli hetken aikaa käsillä, niin minä pelasin! Yasuke oli sellainen tankki, että sillä vihulaisia lakosi huvittavan...
09.02.2026
ramse
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Assassin's Creed Shadows
with
Like
.
Juu, itekki tykkäsin sitä välistä käyttää, kun halusi vaihtelua hiippailuun ja halusi vain pistää porukkaa nippuun. :D
09.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin niitä on nytkin jo neljässä. En muista millä perusteella valitsin mutta siellä on maailmaa ja Suomea...
09.02.2026
Kivijalka
vastasi viestiketjuun
Kingdom Come: Deliverance (2018) - pelti kiinni keskiajalla!
.
Itsekin hankin tämän ensimmäisen osan nyt alennusmyynnistä, täytynee paneutua asiaan jotta joskus hamassa tulevaisuudessa pääsee...
09.02.2026
H
hattu47
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Onko teillä kokemusta tuosta Star Wars Genesis modikokonaisuudesta? https://genesismodlist.com/ Suosittelen tutustumaan. Aivan...
09.02.2026
S
shamaniac
reacted to
JLunen's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Elintasoinflaatio on tosiaan aika kavala ilmiö. Itselläkin opiskeluaikoina oli kaveri, joka kävi opiskelujen ohella töissä varsin...
09.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Fabre#4's post
in the thread
with
Love
.
Itse olen erittäin säästeliäs, jonkun mielestä ehkä jopa 'saita'. Tässä kohta 40 ikävuoden aikana olen kuitenkin oppinut sen, että raha...
09.02.2026
S
shamaniac
reacted to
JLunen's post
in the thread
with
Like
.
Itsellä menee tällä hetkellä joka kuukausi 85€ (kolmeen indeksirahastoon +käteiseksi) automaattisesti, niin ihan huomaamatta tulee tonni...
09.02.2026
IlpoNuokko
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Ei tänne näköjään tullut uusia kysymyksiä ja nyt ehdin, joten tässä seuraavat: 1. Kaikkien aikojen parhaimmat arvostelut kerännyt...
09.02.2026
VanDamScum
reacted to
Nikender's post
in the thread
Dragon Quest VII Reimagined
with
Like
.
Toki saa! Ite pelailin ihan mediumilla, enkä lähtenyt kustomoimaan sen enempää pieniä testauksia lukuun ottamatta. Tohon pätee kyllä mun...
09.02.2026
HideoMiyamoto
reacted to
JTahti's post
in the thread
State of Play - Sonyn peliuutisia web-lähetyksenä
with
Like
.
A new State of Play airs on 12th February. Tune in for 60+ minutes of news, gameplay updates and announcements from game studios across...
09.02.2026
JLunen
reacted to
JTahti's post
in the thread
with
Like
.
A new State of Play airs on 12th February. Tune in for 60+ minutes of news, gameplay updates and announcements from game studios across...
09.02.2026
MrBeach
reacted to
JTahti's post
in the thread
with
Like
.
09.02.2026
Fabre#4
reacted to
JLunen's post
in the thread
with
Like
.
Elintasoinflaatio on tosiaan aika kavala ilmiö. Itselläkin opiskeluaikoina oli kaveri, joka kävi opiskelujen ohella töissä varsin...
09.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom