Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
TT-2k
vastasi viestiketjuun
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu
.
Vähintään Extra-tason vaativat, mutta tulevat osaksi pelivalikoimaa vasta 17. päivä.
13.02.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
Onko nämä nyt Extra tasolla? Miles Morales oli sen verran mukava pelattava, että Spider-Man 2 kiinnostelisi.
13.02.2026
MarcheM
vastasi viestiketjuun
.
Hohhoijaa, nettisivulla sekä tuossa twitterin jutussa lukee että myös essentialista olisi tarjouksia, mutta eipä mulle sitä vieläkään...
13.02.2026
Dragonfly
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Halpuus lienee kuitenkin riippuvainen siitä miten paljon siihen auton ylläpitoon sijoittaa tai menee. Ja koska Lidlistä ei saa...
13.02.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Viidessä kilometrissä ei vielä niin herkästi tule hiki, mutta jos matka on pidempi, niin hikikin tulee helpommin. Minulla on noin 10km...
13.02.2026
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
Monster Hunter Stories 3
.
Kiitos tästä. Pitää ottaa ostohousut pois jalasta.
13.02.2026
Ac3way
reacted to
Ippenator's post
in the thread
PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Mutta eihän nimenomaan Sonyn omilta studioilta ole oikein mitään tullut aikoihin. MS:n studioilta on tullut kuitenkin Indiana Jonesia...
13.02.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Suomen pelimuseo
.
Unohdin käydä museossa pari vuotta sitten, kun olin Tampereella. Täytyy yrittää vielä korjata tilanne jossain vaiheessa, jos vaan museo...
13.02.2026
TT-2k
vastasi viestiketjuun
.
Tällainen 99,99 euron Premium-tarjous tällä kertaa. Update! Sain korvanappiini tiedon, että tarjous koskee sittenkin ainakin...
13.02.2026
Ac3way
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Metal Gear Solid: Master Collection
with
Like
.
Hassua että vain 1 ja 3 sai paremmat tekstuurit mutta 2 ei.
13.02.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)
.
Mutta eihän nimenomaan Sonyn omilta studioilta ole oikein mitään tullut aikoihin. MS:n studioilta on tullut kuitenkin Indiana Jonesia...
13.02.2026
jhsa
vastasi viestiketjuun
.
Raesadekuuro kesällä oli ikävin kokemus pyöräillessä. Mulla oli 7km työmatka pyörällä, pari talvea pyöräilin mutta sitten tuli sellainen...
13.02.2026
TT-2k
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Palautteet foorumin toiminnasta
with
Like
.
Itsellä näköjään Cmd + Shift + R Tämä pakottaa sivun latautumaan suoraan palvelimelta. Ratkaisi ongelman. Kiitos vinkeistä.
13.02.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Nioh 3
.
Tuo Ki pulse tulee niin luonnostaan iskujen päätteeksi, ettei sitä tule ollenkaan mietittyä. Osuu jos osuu. Varsin pitkä se aikaikkuna...
13.02.2026
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Nioh 3
.
juu itse tosiaan kun pelasin pelin läpi Ninjalla en käyttänyt juuri kertaakaan Samurai:ta ja ki-pulsea että tein aina kun tein sen...
13.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom