Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun PlayStation Store.
    Kyllä. Suomalaisella PSN-tunnuksella voi ostaa vain Suomen Storesta.
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun PlayStation Store.
    Täytyykö sitä varten sitten tehää jenkki account vai mitenkä tää sit toimii? :rolleyes:
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Grounded.
    En olis uskonut et sanon näin, tää on PARAS PELI KOSKAAN. +200h jo pelattuna, ja pakko pelata lisää. Tein lammelle veden päälle aika...
  • M
    m_vierimaa vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    En nyt rupea aiheesta tämän enempää vääntämään, mutta Skyrim kaikilla herkuilla on kyllä ihan eri peli mitä PSVR aikanaan tarjosi...
  • koomikko
    En ihan allekirjoita tuota että remaster (tai mikä tuo onkaan) olisi lähinnä tai erityisesti "faneille". Minusta jokaisen kannattaa...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to shamaniac's post in the thread PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset) with Haha Haha.
    Miksei minulle ole kerrottu tästä mitään? Ensimmäinen Kena oli yksi virkistävimmistä peleistä vähään aikaan vaikka siinä hiomista olisi...
  • Juri
    Juri vastasi viestiketjuun Metal Gear Solid: Master Collection.
    Täällä MGS1 päivittyi myös ekalla Switchillä. Ero on nyt kuin yöllä ja päivällä. Nyt lähtee kyllä heti uusintakierros. Tosin edelleen...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Nioh 3.
    Oon pelkkää staminaa nostanu, niin kyl se painoraja pysyy vihreenä. Keltasella menis mahottomaks. Itse muutin ton niin ettei se tee...
  • S
    shamaniac reacted to JLunen's post in the thread PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset) with Like Like.
    @MarcheM vastasi käyttäjälle, jonka sinä olet ilmeisesti blokannut ja koska viestissä ei ollut lainausta, niin sinä et tietysti voinut...
  • S
    Miksei minulle ole kerrottu tästä mitään? Ensimmäinen Kena oli yksi virkistävimmistä peleistä vähään aikaan vaikka siinä hiomista olisi...
  • JLunen
    @MarcheM vastasi käyttäjälle, jonka sinä olet ilmeisesti blokannut ja koska viestissä ei ollut lainausta, niin sinä et tietysti voinut...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Skyrim on tullut pelattua jo psvr:n kanssa puhki joten siihen ei ole tarvetta enää palata tai jos palaan niin sitten pelaan taas...
  • S
    Pelkästään viime vuonna: MLB The Show Death Stranding 2 Ghost of Yotei Lost Soul Aside Days Gone Remastered Midnight Murder Club Tälle...
  • F
    feogla reacted to FleeingNevada's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Gamescomissa nyt kahdesti eri vuosina olen tätä testannut ja ainakin ekalla kerralla pyöri PC:llä, tokalla sitten sanoivat laitteen...
  • F
    feogla reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Joo eiköhän se ole sitten Next Genistä tämä peli sitten. Sen täytyy olla todella erityinen peli että 30 fps enää kelpaisi katsoa...
Ylös Bottom