Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Itselleni taas RE8 olikin lopulta paras kaikista RE-peleistä. Seikkailun ja kauhun yhdistelmä oli erinomainen, ja tihkui tunnelmaa...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Mulla sama fiilis, että jostain syystä se kipinä kadoksissa, RE8 nyt menossa ja vaikka hyvä peli onkin tähän asti ollut mut en tiie...
  • Ulukai
    Olitteko nähneet ensimmäisen kuvan God of War -sarjasta? Näyttää omaan silmään vähän höpöltä, mutta silti mielenkiinnolla seuraan mitä...
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    juu ei se capcutin kanssa ihan yksi yhteen oo, lähinnä tosiaan ottanu vaan sieltä niitä puolia mistä pidän siinä, et parasta capcutissa...
  • wopsu
    wopsu reacted to asin's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Siinä mielessä sama tilanne kun backlogi on sen verran suuri että ei kiirettä täyteen hintaan ostaa. Nyt menossa uusin doom ja tällä...
  • wopsu
    wopsu reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Mulla sama fiilis, että jostain syystä se kipinä kadoksissa, RE8 nyt menossa ja vaikka hyvä peli onkin tähän asti ollut mut en tiie...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Siinä mielessä sama tilanne kun backlogi on sen verran suuri että ei kiirettä täyteen hintaan ostaa. Nyt menossa uusin doom ja tällä...
  • A
    asin reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
  • koomikko
    koomikko reacted to Strooper12's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Otin savut (Grace osuus) ja olin sen verran myyty että päätin nyt ottaa niskasta kiinni ja säästää myöhemmälle tämä kun on oikeasti...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
  • Remeded
    Remeded reacted to wopsu's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Jännä tilanne kun tää sarja on itelle yksi mieleenpainuvimmista, ihan sieltä -98 ku pikku koltiaisena pääs pelaamaan, mutta nyt on...
  • Remeded
    Remeded reacted to Strooper12's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Otin savut (Grace osuus) ja olin sen verran myyty että päätin nyt ottaa niskasta kiinni ja säästää myöhemmälle tämä kun on oikeasti...
  • Remeded
    Remeded reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Haha Haha.
    Kolmen tunnin perusteella molempien hahmojen gameplay toimii hyvin. Varsinkin pidän leonin combatista. Äijä potkii niin kovaa...
  • Jaakkimo
    Amazon on julkaissut pienen maistiaisen siitä, mitä tuleva God of War -sarja tulee olemaan. Ensimmäisessä kuvassa nähdään Ryan Hurstin...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Kolmen tunnin perusteella molempien hahmojen gameplay toimii hyvin. Varsinkin pidän leonin combatista. Äijä potkii niin kovaa...
Ylös Bottom