Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    80€ on aivan naurettava hinta pelistä kuin pelistä, jota kenenkään itseään (ja lompakkoaan) kunniottavan pelaajan ei pitäisi...
  • Remeded
    Remeded reacted to Deauxnim's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Erittäin hyvin sanottu. Tuo venyttäminen, vanuttaminen ja jonninjoutavan tauhkan lisääminen pelien paisuttamiseksi on yksi aikamme...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Odota vaan aleja, ihan yliarvostettu… Menis takas pelaan…
  • Remeded
    Remeded reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Niin siis mulle pelin oletettu pituus (tai sen lyhyys) on vaan hyvä asia. Turhan moni peli ollaan pilattu turhalla venyttämisellä, enkä...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Nii itsekin tässä lupailin itselleni että ostan tämän sitten tarjouksesta golden editionin kun RE8 viel kesken plus sen lisärit jne niin...
  • Remeded
    Remeded reacted to shamaniac's post in the thread Resident Evil Requiem with Haha Haha.
    Lopettakaa nyt jo tuo kehuminen kun tässä on Death Strandingin platinointi kesken ja ajattelin sitten jatkaa Tomb Raider V:n parissa. Ei...
  • Remeded
    Remeded reacted to Darks's post in the thread Resident Evil Requiem with Wow Wow.
    Vaikka alkuun olin skeptinen Leonin osuuksista, mutta ai juma ne on tehty hyvin. Tiukkaa toimintaa, mutta ihan erilaista mitä on ennen...
  • Jirza
    Jirza reacted to Deauxnim's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Erittäin hyvin sanottu. Tuo venyttäminen, vanuttaminen ja jonninjoutavan tauhkan lisääminen pelien paisuttamiseksi on yksi aikamme...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to templar's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Dragon Quest I & II HD-2D Remake (ps5) DQ sarja on ollut kulttuurisessa merkityksessään tuttu, originaalia Dragon Warrioria olen...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Monster Hunter Stories PS5 Piti alunperin skipata tämä ja vetästä suoraan kakkos osa ennen kolmosta kun ei näillä tarinallisesti ole...
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Ei kellotuksia, 4080 Super. Ja siis yleisesti joo pc:llä joutuu säätämään enemmän mitä konsolilla. Mutta tätäkin pelasin pari ekaa...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to shamaniac's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Lopettakaa nyt jo tuo kehuminen kun tässä on Death Strandingin platinointi kesken ja ajattelin sitten jatkaa Tomb Raider V:n parissa. Ei...
  • D
    Darks reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Niin siis mulle pelin oletettu pituus (tai sen lyhyys) on vaan hyvä asia. Turhan moni peli ollaan pilattu turhalla venyttämisellä, enkä...
  • janneus
    janneus reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Juu samassa kohdasa mennään ja veikkaan että se on Leonilla tollasia lyhyitä pätkiä koska kun päästään pesukarhu kylään on hänen...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
Ylös Bottom