Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jonza85
    Jonza85 reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Samaa mieltä. Siksi Ressat ovat nykyään minun lemppareita. Niissä on myös enemmän tunteja sisällä, kuin jossain avoimen maailman peleissä.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Nii itsekin tässä lupailin itselleni että ostan tämän sitten tarjouksesta golden editionin kun RE8 viel kesken plus sen lisärit jne niin...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Deauxnim's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Erittäin hyvin sanottu. Tuo venyttäminen, vanuttaminen ja jonninjoutavan tauhkan lisääminen pelien paisuttamiseksi on yksi aikamme...
  • M
    Mimmo reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Niin siis mulle pelin oletettu pituus (tai sen lyhyys) on vaan hyvä asia. Turhan moni peli ollaan pilattu turhalla venyttämisellä, enkä...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Samaa mieltä. Siksi Ressat ovat nykyään minun lemppareita. Niissä on myös enemmän tunteja sisällä, kuin jossain avoimen maailman peleissä.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Deauxnim's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Erittäin hyvin sanottu. Tuo venyttäminen, vanuttaminen ja jonninjoutavan tauhkan lisääminen pelien paisuttamiseksi on yksi aikamme...
  • P
    Pellaaja97 vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Eskalaatio ei ole ollut oma suosikki pelimuoto, mutta tässä uudessa kentässä se toimii kyllä todella hyvin. Ehkä tämä contaminated on...
  • A
    asin reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Niin siis mulle pelin oletettu pituus (tai sen lyhyys) on vaan hyvä asia. Turhan moni peli ollaan pilattu turhalla venyttämisellä, enkä...
  • Poro24
    Poro24 reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    80€ on aivan naurettava hinta pelistä kuin pelistä, jota kenenkään itseään (ja lompakkoaan) kunniottavan pelaajan ei pitäisi...
  • Jaakkimo
    Game Freak ja Nintendo ovt paljastaneet lisätietoja Pokémon-taskumonstereiden tulevaisuudesta. Seuraava pelikaksikko tottelee nimiä...
  • Ippenator
    En ymmärrä, että mikä hinku ihmisillä on saada siitä Remake. Toki, PC-versio olisi ihan kiva. Mutta onhan tuo peli edelleen hyvän...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Love Love.
    80€ on aivan naurettava hinta pelistä kuin pelistä, jota kenenkään itseään (ja lompakkoaan) kunniottavan pelaajan ei pitäisi...
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Tälläisiä outoja grafiikkabugeja esiintyy tietyillä grafiikka-asetuksilla. Rehellisesti menin jo itsekin sekasin mitä kaikkea mä sieltä...
    • 1772279449042.png
  • Ippenator
    Ippenator reacted to shamaniac's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Lopettakaa nyt jo tuo kehuminen kun tässä on Death Strandingin platinointi kesken ja ajattelin sitten jatkaa Tomb Raider V:n parissa. Ei...
  • vilsson
    vilsson reacted to Mimmo's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Aa että, peli poimittu ruokiksella Prismasta ja illalla sitten luurit päähän kun mukula nukkuu. Eipä oo taas aikoihin mikään muu peli...
Ylös Bottom