Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Pellaaja97's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Noh, vähän väärin muotoilin tuon alkuperäisen viesti. Siis ihan hyvä peli tämä village myös. Ei vain mielesäni samalla tasolla kun re7...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    RE peleissä on aika monessa kyllä vähä samaa vikaa, että pelin alku on priimaa ja loppu tuntuu sitten vähän kiirehdityltä ja köykäisemmältä.
  • Pajavasara
    Pajavasara vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Taisit sanoa mulle että sitten kun voitat, voit tehdä visan :D
  • P
    Pellaaja97 vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Noh, vähän väärin muotoilin tuon alkuperäisen viesti. Siis ihan hyvä peli tämä village myös. Ei vain mielesäni samalla tasolla kun re7...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Ehkäpä Villagessa alun linnan jälkeen ei ole oikein yhtä hyviä alueita. Toki, oli seiskassa myös loppuopuolisko vähän heikompi. Mutta...
  • TT-2k
    TT-2k reacted to Pajavasara's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    No niin, meinasi unohtua kokonaan. Tässähän nämä. 1. Grand Theft Auto julkaistiin vuonna 2013. Kuinka monta kappaletta peliä on myyty...
  • TT-2k
    TT-2k reacted to payjay83's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Pitääkö se minun nyt keksiä kysymyksiä?
  • K
    Krokodiileri reacted to VanDamScum's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Mistä tuo 80e tulee koko ajan? 69.90e tuota tuntuu yleisesti saavan. Edit. Vai onko nimenomaan digiversio hakusessa?
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Mulle village ei tuntunut yhtään re peliltä mutta hyvähän tuo muuten on.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Jos haluat :) Kyllä me muutkin varmasti voidaan jos tuntuu ettet halua :)
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Pajavasara's post in the thread Viikon tietoviisas with Haha Haha.
    No niin, meinasi unohtua kokonaan. Tässähän nämä. 1. Grand Theft Auto julkaistiin vuonna 2013. Kuinka monta kappaletta peliä on myyty...
  • payjay83
    payjay83 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Pitääkö se minun nyt keksiä kysymyksiä?
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Mikäs villagessa on tökkinyt? Mielestäni ihan parasta ressaa, todella hyvässä suhteessa toimintaa ja kauhua. Itse vielä vähän kahden...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Minulla on keskivertoa vilkkaampi unimaailma, viime yön uniin ei riitä yhden käden sormet. Oliko joku pari yötä sitten näin unta että...
  • Pajavasara
    Pajavasara vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
Ylös Bottom