Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jonza85
reacted to
alakerta's post
in the thread
Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju
with
Like
.
Tämmöstä tuli Äxästä haettua. Universalin monsteriklassikot bluray boxina sekä Tim Burtonin Päätön Ratsumies ja Rosemary's Baby 4koona...
13.03.2026
J.Sunderland
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
En keksinyt paremmin aiheeseen sopivaa ketjua, joten laitan tänne. Tämä sopisi myös johonkin mielenpahoitusketjuun, sillä fyysisten...
13.03.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Clive Barker’s Hellraiser: Revival
.
Jericho löytyy Xbox 360:lle mutta ei ole taaksepäin yhteensopiva. Yksi niitä harvoja. Undying on vanha peli ja vain PC:lle. Itse pidin...
13.03.2026
Ippenator
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
Tämä aihe tuli mieleen kun kävin hakemassa The Precinctin Deluxe Editionin. Usein valitellaan että fyysisen tekeminen maksaa niin...
13.03.2026
BaDari
reacted to
alakerta's post
in the thread
Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju
with
Like
.
Tämmöstä tuli Äxästä haettua. Universalin monsteriklassikot bluray boxina sekä Tim Burtonin Päätön Ratsumies ja Rosemary's Baby 4koona...
13.03.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
Möitkö koko satsin kerrallaa vai pienis eris? Ite laskin about saman arvon mun peleille jos nyt lähtis myymään, mutta se on vain arvio...
13.03.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Clive Barker’s Hellraiser: Revival
.
Nuo mainitsemasi pelit onkin itselläni jääneet kokematta. Niitä ei taida saadakaan kuin PC:lle? Jos niin on, niin sitten en varmaan...
13.03.2026
JLunen
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tavallaan muuten noin, mutta olen ymmärtänyt, että sillon leveleiden ideana taitaa olla lähinnä saada kuitenkin avattua jotain...
13.03.2026
JLunen
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
En kyllä itekkään oo ymmärtäny tuota että vihujen levelit skaalautuu. Eikö sillon olisi ihan sama jättää koko levelit pois pelistä.
13.03.2026
D
Darks
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tavallaan muuten noin, mutta olen ymmärtänyt, että sillon leveleiden ideana taitaa olla lähinnä saada kuitenkin avattua jotain...
13.03.2026
D
Darks
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Myyn pelejä säännöllisesti, mutta ostan myös. Ostan enemmän kuin myyn, joten kokoelman määrä kasvaa kokoajan. Yksi syy fyysisen...
13.03.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
13.03.2026
Ippenator
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
En kyllä itekkään oo ymmärtäny tuota että vihujen levelit skaalautuu. Eikö sillon olisi ihan sama jättää koko levelit pois pelistä.
13.03.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
Myyn pelejä säännöllisesti, mutta ostan myös. Ostan enemmän kuin myyn, joten kokoelman määrä kasvaa kokoajan. Yksi syy fyysisen...
13.03.2026
N
Nelson23
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Joo olen ymmärtänyt että vihut ei skaalaa sun mukana, eli voit hyvinki eksyä "väärään" paikkaan. Vihdoinki peli joka uskaltaa antaa...
13.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom