Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly reacted to shamaniac's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Hauskasti itsellä jäi juuri PS2 ja PS3 aikakaudet välistä ja aloitin pelaamisen itse rahoittamalla vasta X360-ajalla. Näitä aiemmat oli...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Sam Ruff's post in the thread PC-pelaaminen with Haha Haha.
    Vähän liian aikainen aprillipila.
  • rap
    rap reacted to HideoMiyamoto's post in the thread PC-pelaaminen with Wow Wow.
    Näyttää ihan hirveältä tuo DLSS5. AI Instagram filtteri naaman päälle ja jengi on ihan mehuissaan. Tulevaisuus näyttää synkältä.
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Haha. :D Jo ennen trophyja alkuperäiselle pleikkarilla pelasin ekan Tomb Raiderin pelkillä oletuspyssyillä ja käyttämättä juurikaan...
  • S
    shamaniac reacted to Ulukai's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Ette kuulkaa usko, miten paljon hupia saa revittyä 0,99 euroa maksaneesta pelistä, toteaa tämän jutun otsikko. Ja kyllä, viihdyin...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Pelien hinnoista.
    Hauskasti itsellä jäi juuri PS2 ja PS3 aikakaudet välistä ja aloitin pelaamisen itse rahoittamalla vasta X360-ajalla. Näitä aiemmat oli...
  • Jartza72
    No mut en mä niitä siltikään halua :D Hintaeroakin kaventaa vielä postimaksut, kun ei mulla arkiajossa ole mitään kivijalkaa mistä niitä...
  • Subi
    No mut en mä niitä siltikään halua :D Hintaeroakin kaventaa vielä postimaksut, kun ei mulla arkiajossa ole mitään kivijalkaa mistä niitä...
  • S
    shamaniac reacted to Sam Ruff's post in the thread PC-pelaaminen with Love Love.
  • JLunen
    JLunen reacted to Sam Ruff's post in the thread PC-pelaaminen with Haha Haha.
  • S
    samppa81 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Miljoona mennyt lisää ja edelleen sarjan nopeiten myynyt osa. https://www.capcom.co.jp/ir/english/news/html/e260316.html
  • rap
    rap reacted to Mathael's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Näyttäähän tuo nyt tosi hyvälle DLSS 5 ja korjailee mukavasti nuo naamat kauniiksi. Tästä ei ole enää paluuta takaisin AI on täällä...
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Öö what. Miten tuota oikean puoleista voi sanoa että näyttää hirveältä o_O :oops: Vaikka en mitään näistä dlss5 ym ymmärräkään niin...
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Näyttäähän tuo nyt tosi hyvälle DLSS 5 ja korjailee mukavasti nuo naamat kauniiksi. Tästä ei ole enää paluuta takaisin AI on täällä...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Uusi järjestelmäpäivitys lisäsi mahdollisuuden valita pyöriikö Switch 1 pelit telakka- vai käsikonsolimoodissa Switch 2:lla...
Ylös Bottom