Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Joo, molemmat aikamoista suttua, mutta ylemmässä on enemmän kontrastia. Onko se sitten parempi, tiedä häntä. Luulen että tässä on...
  • janneus
    janneus reacted to Jirza's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Säästetään klikauksia, ja siteerataan se tärkein:
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Eläissäni varmaan pelannut peliä jossa ei voisi estää (mykistys?) tai raportoida muita pelaajia? Sinällään varmaan siis ihan toimiva...
    • 1773746675734.png
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Indiepelit yleisesti.
    En ole Petrin kanssa samaa mieltä tarinan keskeneräisyydestä, mutta sympaattisuudesta olen. :) Planet of Lana II (Pelattu: Xbox Series...
  • janneus
    Kävin koneellla pelailemassa muutaman tunnin eilen illalla. Edelleen parasta Rushia sitten Bad Company 2:n. Pelaajia oli ihan...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Olen varmaan puusilmä tai jotain, mutta en näe juuri mitään eroa näissä. En pysty edes sanomaan, onko noista jompi kumpi paremman näköinen.
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    kannattaa tosiaan tsekata tämä, kyseessä ei ole tosiaan mikään face filter vaan kokonaisvaltainen graafinen parannus aikalailla...
  • BaDari
    BaDari reacted to Koalitio's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Tulipa vilkaistua tuo DigitalFoundryn video, ja ei voinut muuta miettiä, kuin ovatko nuo äijät nyt ihan tosissaan kun hehkuttavat tuota...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Säästetään klikauksia, ja siteerataan se tärkein:
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Pajavasara's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Meitsi pistää. Nää on hätäseen mietitty täs kahvitauolla, mutta ei kai sillä niin väliä ole. 1. Kuka on jääkiekkojoukkue Jokereiden...
  • Ippenator
    Itse olen jo tovin siirtänyt tätä fyysisten keräilyä/ostamista enemmän vanhempiin xbox 360/ps3/nintendo switch aikaisiin ja sitä...
  • Ippenator
    No mut en mä niitä siltikään halua :D Hintaeroakin kaventaa vielä postimaksut, kun ei mulla arkiajossa ole mitään kivijalkaa mistä niitä...
  • Poro24
    Itse olen jo tovin siirtänyt tätä fyysisten keräilyä/ostamista enemmän vanhempiin xbox 360/ps3/nintendo switch aikaisiin ja sitä...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Dragonfly's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Joo, en minäkään niitä mainoksia katsomalla katsonut, vaan tein sitten jotain muuta siinä samalla tai seurasin sitä sekuntikelloa, mutta...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Wixxer's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Ilmeisen tehottomia YouTuben mainokset. Huomio keskittyy mulla täysin siihen sekuntilaskuriin ja et pääsee painamaan ohita. En muista...
Ylös Bottom