Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
reacted to
Juri's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
No Anniversaryssa tuo ampuminen ei ole ihan samanlaista kuin alkuperäisessä. Tässä viholliset käyttäytyy täysin eri tavalla. Melkein...
17.03.2026
S
shamaniac
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Tämä on hyvä uutinen, etenkin lastenelokuvien kohdalla. Jos ei puhuta niistä Pixarin ja Disneyn isoimmista leffoista niin lapsille...
17.03.2026
Jonza85
reacted to
janneus's post
in the thread
WW1 Game Series - Isonzo, Italian front
with
Like
.
Harmi että ei napannut! Mutta ei näissä BlackMillin peleissä taidetaan pelattavuuden osalta simua oikein halutakkaan. Enemmän...
17.03.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Tuli monia pelejä testailtua PSSR ehostus off ja on. Se on vähän hankala verrata kun peli pitää aina käynnistää uusiksi kun sen asetusta...
17.03.2026
Strooper12
reacted to
P33RO's post
in the thread
PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi
with
Like
.
Eiköhän tämä keskustelupolku ole nähnyt parhaat hetkensä. Kaikki pelaa millä pelaa. T. Mode
17.03.2026
Juri
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Itse pidän uudemmista enemmän kuin niistä vanhoista. Niiden aika meni pelirakenteenkin osalta minun silmissäni jo aikoja sitten. En toki...
17.03.2026
janneus
vastasi viestiketjuun
WW1 Game Series - Isonzo, Italian front
.
Harmi että ei napannut! Mutta ei näissä BlackMillin peleissä taidetaan pelattavuuden osalta simua oikein halutakkaan. Enemmän...
17.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet
.
Tota kelannut että ostaisi ton Portalin, mutten oikein tiedä tarttisinko sitä mihinkään. Kun ei se oikein kuitenkaan maksa juuri mitään...
17.03.2026
Strooper12
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
@DarkAges mukaan myös vastaamaan :)
17.03.2026
I
ItseMestari
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Meitsi pistää. Nää on hätäseen mietitty täs kahvitauolla, mutta ei kai sillä niin väliä ole. 1. Kuka on jääkiekkojoukkue Jokereiden...
17.03.2026
T
Thablad
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
20 min päästä uutisia. Varmasti PS5 version julkistus ja julkaisu tapahtuu ensi kuussa. Toinen laajennus ja se isohko päivitys varmasti...
17.03.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
Itse pidän uudemmista enemmän kuin niistä vanhoista. Niiden aika meni pelirakenteenkin osalta minun silmissäni jo aikoja sitten. En toki...
17.03.2026
Ac3way
reacted to
TT-2k's post
in the thread
PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet
with
Like
.
Sony tuo huomenna PlayStation Portaliin ominaisuuden, jota ainakin itse olen kaivannut, eli mahdollisuuden valita entistä suurempi...
17.03.2026
Ac3way
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Like
.
Kauneus on katsojan silmässä. Helppo sanoa, että kasvoissa näkyy enemmän uurteita ja että hiuksissa on enemmän syvyyttä tuovaa sävyeroa...
17.03.2026
Ac3way
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
20 min päästä uutisia. Varmasti PS5 version julkistus ja julkaisu tapahtuu ensi kuussa. Toinen laajennus ja se isohko päivitys varmasti...
17.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom