Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• J
    Jogi reacted to BaDari's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Itse taas en koe YouTube Premiumia kalliina kun siihen sisältyy myös YouTube Music. Molemmat itsellä kuitenkin kovassa käytössä.
  • jhsa
    jhsa reacted to Zod's post in the thread Ärsyttävät asiat with Like Like.
    Eikö kukaan käytä mainos blokkereita selaimessaan, kun tuntuu olevan monella mainokset ongelmana. Itselläni ei ole mainokset hyppineet...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Yleensä tollaset ennakkotilausbonukset on hienot, näytät kuoleman lordilta joka saappaallaan kesyttää lohikäärmeet. Defence-arvot on...
  • JLunen
    JLunen reacted to Hulikopteri's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Arvostelut ovat tosiaan ristiriitaisia. Kieltämättä kuitenkin houkuttaa tuo löytämisen ilo ja vapaus peleissä, joten laitetaan tämä...
  • Hulikopteri
    Pleikka 3 ja nelosella tuli vedettyä sillä vaikeemmalla, olihan siinä houkuttimena ne trophyt mitä ei tässä remakessa ole. Ohan siel...
  • Hulikopteri
    Juu tulee muutama kohta mieleen, että missä tulen hiuksia menettämään :D
  • Zod
    Zod vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Ok, itse en nettiä selaile kuin PC:llä ja sillä ei mainokset ole ongelma juurikin noiden blokkereiden ansioista. Telkkuun en ole itse...
  • Mossy
    Mossy vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Tässä ei tainnut olla mitään transmog systeemiä, eli mielenkiintoista kuulla/nähdä onko nuo kamat sitten miten hyvät.
  • TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Vähän yli 170. Käytän YouTubea ennen kaikkea suoraan telkkarista sekä puhelimesta, joten maksullinen YouTube Premium on paljon...
  • Remeded
    Pleikka 3 ja nelosella tuli vedettyä sillä vaikeemmalla, olihan siinä houkuttimena ne trophyt mitä ei tässä remakessa ole. Ohan siel...
  • Remeded
    Olen varmaan hullu, mutta aloitin pelin vaikeimmalla. Edellisestä pelikerrasta on myös sen verran aikaa, joten ihan kaikkea ei muista...
  • Zod
    Zod vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Eikö kukaan käytä mainos blokkereita selaimessaan, kun tuntuu olevan monella mainokset ongelmana. Itselläni ei ole mainokset hyppineet...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    En ehkä ihan ymmärrä mitä tällä ajat takaa? :D :rolleyes: o_O
  • Remeded
    Remeded reacted to Hulikopteri's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Arvostelut ovat tosiaan ristiriitaisia. Kieltämättä kuitenkin houkuttaa tuo löytämisen ilo ja vapaus peleissä, joten laitetaan tämä...
  • Remeded
    Remeded reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Oho! Puolet pitempään ku esim Re9 läpipeluu! :D
Ylös Bottom