Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Mikset? Eivätkö siis BGS-pelit nappaa? Oletko studion aiemmat pelitkin alennuksesta ostanut? Lähellä julkkaria aion Premium-version...
19.03.2026
ramse
reacted to
TT-2k's post
in the thread
PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet
with
Like
.
Sony tuo huomenna PlayStation Portaliin ominaisuuden, jota ainakin itse olen kaivannut, eli mahdollisuuden valita entistä suurempi...
19.03.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Kyllähän ne turvota saattaa ihan itsekseen, mutta mä en ainakaan ole tietoinen tapauksista missä turvonnut akku olisi aiheuttanut vaara...
19.03.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Jos olis ng4 taistelu ni silloin ois jääny itelläki suoraan unholaan, kerta kokeilu sitä ylinopeeta sähellystä riitti mulle ja kun siinä...
19.03.2026
Remeded
reacted to
Subi's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Enpä tiiä, liikaa on asioita jotka mietityttävät itseäkin. Näillä näkymin tämä jää odottamaan aleja/ps plus, mutta ehkä sen verran annan...
19.03.2026
Remeded
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
Crimson Desert
with
Sad
.
Itselläkin oli jo sormi liipasimella tämän suhteen, pelihän näyttää erittäin hienolta maailman ja hahmojen osalta... Mutta sitten...
19.03.2026
Hulikopteri
reacted to
Remeded's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Jouluna pääset ehkä tutoriaalin läpi.
19.03.2026
Hulikopteri
reacted to
Kirai's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Yleensä tollaset ennakkotilausbonukset on hienot, näytät kuoleman lordilta joka saappaallaan kesyttää lohikäärmeet. Defence-arvot on...
19.03.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista
.
Näillä vastaavilla on tullut testattua useampi ohjain ja ovat kyllä hyviä siihen. Oli hauska nähdä mikä ero oli kun vaihdatin tatit Hall...
19.03.2026
S
shamaniac
reacted to
TT-2k's post
in the thread
Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista
with
Like
.
Mene tietokoneen selaimella tänne ja kytke ohjain piuhalla koneeseen. Loppu on aika itsestäänselvää.
19.03.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Ei kai niiden ihan itsestään pitäisi turvota? Itse olen aina liittänyt sen siihen että se on laitteessa. Erillisenä olen olettanut...
19.03.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Enpä tiiä, liikaa on asioita jotka mietityttävät itseäkin. Näillä näkymin tämä jää odottamaan aleja/ps plus, mutta ehkä sen verran annan...
19.03.2026
S
shamaniac
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Omalla kohdalla löytynyt sen verran monta turvonnutta akkua tässä viimeisen vuoden aikana että suosittelen tuota kirjahyllyyn...
19.03.2026
S
shamaniac
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Ostin käsikonsoliini vara-akun ja nyt pohdin että missä olisi järkevin tapa säilyttää tätä vara-akkua? Voinko laittaa sen vain paketissa...
19.03.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
.
Heh, monista syötävistä ja juotavista aina hehkutetaan tätä samaa että "ei voi palata enää muuhun". Itse en yleensä huomaa mitään...
19.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom