Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Starfield.
    Mikset? Eivätkö siis BGS-pelit nappaa? Oletko studion aiemmat pelitkin alennuksesta ostanut? Lähellä julkkaria aion Premium-version...
  • ramse
    ramse reacted to TT-2k's post in the thread PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet with Like Like.
    Sony tuo huomenna PlayStation Portaliin ominaisuuden, jota ainakin itse olen kaivannut, eli mahdollisuuden valita entistä suurempi...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Kyllähän ne turvota saattaa ihan itsekseen, mutta mä en ainakaan ole tietoinen tapauksista missä turvonnut akku olisi aiheuttanut vaara...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Jos olis ng4 taistelu ni silloin ois jääny itelläki suoraan unholaan, kerta kokeilu sitä ylinopeeta sähellystä riitti mulle ja kun siinä...
  • Remeded
    Remeded reacted to Subi's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Enpä tiiä, liikaa on asioita jotka mietityttävät itseäkin. Näillä näkymin tämä jää odottamaan aleja/ps plus, mutta ehkä sen verran annan...
  • Remeded
    Remeded reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Sad Sad.
    Itselläkin oli jo sormi liipasimella tämän suhteen, pelihän näyttää erittäin hienolta maailman ja hahmojen osalta... Mutta sitten...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Remeded's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Jouluna pääset ehkä tutoriaalin läpi.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Yleensä tollaset ennakkotilausbonukset on hienot, näytät kuoleman lordilta joka saappaallaan kesyttää lohikäärmeet. Defence-arvot on...
  • S
    Näillä vastaavilla on tullut testattua useampi ohjain ja ovat kyllä hyviä siihen. Oli hauska nähdä mikä ero oli kun vaihdatin tatit Hall...
  • S
    shamaniac reacted to TT-2k's post in the thread Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista with Like Like.
    Mene tietokoneen selaimella tänne ja kytke ohjain piuhalla koneeseen. Loppu on aika itsestäänselvää.
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Ei kai niiden ihan itsestään pitäisi turvota? Itse olen aina liittänyt sen siihen että se on laitteessa. Erillisenä olen olettanut...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Enpä tiiä, liikaa on asioita jotka mietityttävät itseäkin. Näillä näkymin tämä jää odottamaan aleja/ps plus, mutta ehkä sen verran annan...
  • S
    shamaniac reacted to MarcheM's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Omalla kohdalla löytynyt sen verran monta turvonnutta akkua tässä viimeisen vuoden aikana että suosittelen tuota kirjahyllyyn...
  • S
    shamaniac reacted to DarkShadow's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Ostin käsikonsoliini vara-akun ja nyt pohdin että missä olisi järkevin tapa säilyttää tätä vara-akkua? Voinko laittaa sen vain paketissa...
  • S
    Heh, monista syötävistä ja juotavista aina hehkutetaan tätä samaa että "ei voi palata enää muuhun". Itse en yleensä huomaa mitään...
Ylös Bottom