Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• wopsu
    wopsu reacted to DestiZ's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    jumalauta 10 minsaa ja sitten mennään! laitan vaan yhden clipin joka kuvaa hyvin omia fiiliksiä
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    jumalauta 10 minsaa ja sitten mennään! laitan vaan yhden clipin joka kuvaa hyvin omia fiiliksiä
  • Strooper12
    Mulkastiin tänään toi 'Weapons'. Oscarinkin pokkasi. HBOlta löytyy. Mitähän tuosta nyt sanoisi. Kelpo elokuva genressään. Viimonen...
  • wopsu
    wopsu reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Jep. Mäkin vaan katon valikkoja, ainakin muutaman tunnin. Mullon saikkua vielä kuukauden päivät niin.. alkaa palamaan valikot ruutuun...
  • wopsu
    wopsu reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Äääh, pistin kuitenkin tämän fyysisenä tilaukseen. Syytän tapahtuneesta kaikkia muita paitsi itseäni.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Käytännössä voisin tehdä saman koska huomenna ei velvotteita, mut sit menis hyvä unirytmi, ni YRITÄN säästää aamuun, jos ehkä vähän...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Jep. Mäkin vaan katon valikkoja, ainakin muutaman tunnin. Mullon saikkua vielä kuukauden päivät niin.. alkaa palamaan valikot ruutuun...
  • Dragonfly
    Siellähän ne versiot komeilee Strictly Limitedin sivuilla. Tämä Collector's edition on 199,99€, joka on kyllä aika kallis, mutta sen...
  • Kirai
    Kirai reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Äääh, pistin kuitenkin tämän fyysisenä tilaukseen. Syytän tapahtuneesta kaikkia muita paitsi itseäni.
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Käytännössä voisin tehdä saman koska huomenna ei velvotteita, mut sit menis hyvä unirytmi, ni YRITÄN säästää aamuun, jos ehkä vähän...
  • wopsu
    wopsu reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Mä olen jo vanha mies mutta mulla sattuu oleen muutama energiajuoma tuolla jääkaapissa ko poika kävi tuossa kylässä. Häneltä jäi!! :D...
  • Remeded
    Remeded reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Sit vielä se joku 50g update ku vuorokausi vaihtuu! Sen teen sit unet :D
  • Remeded
    Remeded reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Olenko pähkinöinä? No vähän ;)
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä olen jo vanha mies mutta mulla sattuu oleen muutama energiajuoma tuolla jääkaapissa ko poika kävi tuossa kylässä. Häneltä jäi!! :D...
Ylös Bottom