Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Remeded
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Toiset hypettää ja pelaa uutukaista Crimson Desert massiivista openworld seikkailua, minä sen sijaan nappasinkin tänään pelikaupasta...
20.03.2026
Remeded
reacted to
Routa's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Love
.
Tämän viikon ostokset. Konsolinet: Fatal Frame 2: Crimson Butterfly Remake - 49.95€ Verkkokauppa: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater...
20.03.2026
Koalitio
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mä en tällee 10h kohdalla ymmärrä tätä kontrolliasiaa, siis lyöt, väistät, torjut, siinä se, puzzleissa ei oo mikää kiirus ni rauhas voi...
20.03.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Redditistä lainattua ja summaa tän pelin kontrollit tosi hyvin ;)
20.03.2026
Remeded
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Joo. Tämän takia jään odottamaan aleja, enkä ees ehtis viel pelaamaan tätä. On mulle mysteeri miten töissäkäyvät ja perheelliset ihmiset...
20.03.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Yleinen VR-pelikeskustelu
.
Tämä tuli pelattua tänään ja oli kyllä varsin mainio metroidvania. Vaikeustasoja taisi olla neljä ja minä tietenkin pelasin casual...
20.03.2026
Remeded
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
En jaksa lukea kuutta sivua uusia viestejä, joten kommentoin vain näihin minkä luin: Aika kovat väitteet. Itselle ehkä paras open world...
20.03.2026
Remeded
reacted to
Koalitio's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Muutamisen tunteroista takana, ja peli on oikeastaan hyvinkin pitkälti sitä mitä odottelin. Yksinpelattava MMORPG. Ei sen enempää, mutta...
20.03.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mä en tällee 10h kohdalla ymmärrä tätä kontrolliasiaa, siis lyöt, väistät, torjut, siinä se, puzzleissa ei oo mikää kiirus ni rauhas voi...
20.03.2026
Ippenator
reacted to
John Smith's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Nohuhu tämä tuli yllätyksenä! Tätä ollaan odotettu! Pienen tutkinnan jälkeen: Vanhat Mass Effect tyypithän siellä on hommissa :cool:
20.03.2026
IlpoNuokko
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Eipä käy Kuolemaa sääliksi juuri nyt! Pääsiäinenkin on muuten jo lähellä... Lepää rauhassa, Chuck Norris. Loppuun legendaarinen...
20.03.2026
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Eihän sitä kaikkea ehdikään. Itsellä esimerkiksi viime vuosi oli aika hiljaista pelirintamalla. Loppuvuodesta siirryin yrittäjäksi...
20.03.2026
DarkAges
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
with
Like
.
Kaikki kahvi aiheuttaa pamauksen minulle.
20.03.2026
Jonza85
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Kyllä nuo (sähkövehkeet) paljon pahempia on jalan tai pyörällä kulkiessa kuin autolla. Ovat hiljaisia ja menevät paljon nopeampaa kuin...
20.03.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Yleinen Resident Evil -ketju
.
RE3 remake testattu vr modin kanssa ihan yhtä toimivaksi mitä kakkosen remake. Nappien konffaukset on kyllä aika mielenkiintoiset sillä...
20.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom