Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Remeded
    Toiset hypettää ja pelaa uutukaista Crimson Desert massiivista openworld seikkailua, minä sen sijaan nappasinkin tänään pelikaupasta...
    • Sekiro.jpg
  • Remeded
    Remeded reacted to Routa's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
    Tämän viikon ostokset. Konsolinet: Fatal Frame 2: Crimson Butterfly Remake - 49.95€ Verkkokauppa: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mä en tällee 10h kohdalla ymmärrä tätä kontrolliasiaa, siis lyöt, väistät, torjut, siinä se, puzzleissa ei oo mikää kiirus ni rauhas voi...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Redditistä lainattua ja summaa tän pelin kontrollit tosi hyvin ;)
    • 1774025337352.png
  • Remeded
    Remeded reacted to DarkAges's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Joo. Tämän takia jään odottamaan aleja, enkä ees ehtis viel pelaamaan tätä. On mulle mysteeri miten töissäkäyvät ja perheelliset ihmiset...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen VR-pelikeskustelu.
    Tämä tuli pelattua tänään ja oli kyllä varsin mainio metroidvania. Vaikeustasoja taisi olla neljä ja minä tietenkin pelasin casual...
  • Remeded
    Remeded reacted to shamaniac's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    En jaksa lukea kuutta sivua uusia viestejä, joten kommentoin vain näihin minkä luin: Aika kovat väitteet. Itselle ehkä paras open world...
  • Remeded
    Remeded reacted to Koalitio's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Muutamisen tunteroista takana, ja peli on oikeastaan hyvinkin pitkälti sitä mitä odottelin. Yksinpelattava MMORPG. Ei sen enempää, mutta...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä en tällee 10h kohdalla ymmärrä tätä kontrolliasiaa, siis lyöt, väistät, torjut, siinä se, puzzleissa ei oo mikää kiirus ni rauhas voi...
  • Ippenator
    Nohuhu tämä tuli yllätyksenä! Tätä ollaan odotettu! Pienen tutkinnan jälkeen: Vanhat Mass Effect tyypithän siellä on hommissa :cool:
  • IlpoNuokko
    Eipä käy Kuolemaa sääliksi juuri nyt! Pääsiäinenkin on muuten jo lähellä... Lepää rauhassa, Chuck Norris. Loppuun legendaarinen...
  • R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Eihän sitä kaikkea ehdikään. Itsellä esimerkiksi viime vuosi oli aika hiljaista pelirintamalla. Loppuvuodesta siirryin yrittäjäksi...
  • DarkAges
    Kaikki kahvi aiheuttaa pamauksen minulle.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Kyllä nuo (sähkövehkeet) paljon pahempia on jalan tai pyörällä kulkiessa kuin autolla. Ovat hiljaisia ja menevät paljon nopeampaa kuin...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Yleinen Resident Evil -ketju.
    RE3 remake testattu vr modin kanssa ihan yhtä toimivaksi mitä kakkosen remake. Nappien konffaukset on kyllä aika mielenkiintoiset sillä...
Ylös Bottom