Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Opiskele resepti ja myy pois. Se pysyy kyllä tuon ukkelin muistissa jos menet kokkailemaan. aah, Inv slotti, inventory tietysti. Mä...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Ja peli paranee vain edetessä minun mielestäni! :) Tässä on kyllä muutama ylläri tosi hyvin tehty. Pääsispä itsekin tämän kokemaan...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Remeded's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Sitä mä ihmettelin jo tossa "pelien ja laitteiden hankintaketjussa" että tämä on from soft peleistä edelleen täyshintainen monis...
  • fader
    fader vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä oon surutta myynyt kaiken mistä saa tarpeeksi rahaa ja ostellut sitten niillä parempaa haarniskaa ja asetta. Pysyy invikin ruodussa...
  • Strooper12
    Mitä tarkoitat ’kamaa invissä’ On muuten hauska että lunnaista pääsee eroon.. Missäs muualla kun kirkossa. Tyyliin Synnintunnustus + ne...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mä oon ollu lojaali mut... Pöllin yhen taulun yhen porvarin seinältä ku se oli niin hieno :D :D Muutenki on jo kamaa invissä jos joskus...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä oon ollu lojaali mut... Pöllin yhen taulun yhen porvarin seinältä ku se oli niin hieno :D :D Muutenki on jo kamaa invissä jos joskus...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Kyllä nuo (sähkövehkeet) paljon pahempia on jalan tai pyörällä kulkiessa kuin autolla. Ovat hiljaisia ja menevät paljon nopeampaa kuin...
  • Strooper12
    Noi fast travel (ja muutama muukin tuommoinen kivistandi muualla universumissa(?)) niin pitää vaan simppelisti mennä seisomaan sen...
  • fader
    fader reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Jaa säki kävit kokeilee :D No sinne palaa sit ku on saanu jotain special sillejä auki ja ukkoa kovemmaks
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Remeded's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Sitä mä ihmettelin jo tossa "pelien ja laitteiden hankintaketjussa" että tämä on from soft peleistä edelleen täyshintainen monis...
  • G
    Grimm reacted to templar's post in the thread Ärsyttävät asiat with Haha Haha.
    Youtube mainokset on alkanut ärsyttämään koko ajan enemmän ja enemmän, juurikin pituuksien vuoksi. Vapaa-aikaa on nykyisin niin vähän...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
  • Remeded
    Remeded reacted to templar's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Love Love.
    Just näin. Hyvistä peleistä on aina kiva lukea mietteitä, oli ne sitten päivän tai 10 vuotta vanhoja. Ajattomia ne on. Sellainen turha...
  • Remeded
    Remeded reacted to Murdoc's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Pitäisköhän keskustelusta innostuneena vihdoin ottaa itekkin platina tästä about Frommin parhaasta pelistä. Ehkä Elden Ring on tätä...
Ylös Bottom