Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Opiskele resepti ja myy pois. Se pysyy kyllä tuon ukkelin muistissa jos menet kokkailemaan. aah, Inv slotti, inventory tietysti. Mä...
Lauantai klo 18:49
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Sekiro: Shadows Die Twice
.
Ja peli paranee vain edetessä minun mielestäni! :) Tässä on kyllä muutama ylläri tosi hyvin tehty. Pääsispä itsekin tämän kokemaan...
Lauantai klo 18:47
Hulikopteri
reacted to
Remeded's post
in the thread
with
Like
.
Sitä mä ihmettelin jo tossa "pelien ja laitteiden hankintaketjussa" että tämä on from soft peleistä edelleen täyshintainen monis...
Lauantai klo 18:45
fader
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mä oon surutta myynyt kaiken mistä saa tarpeeksi rahaa ja ostellut sitten niillä parempaa haarniskaa ja asetta. Pysyy invikin ruodussa...
Lauantai klo 18:45
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mitä tarkoitat ’kamaa invissä’ On muuten hauska että lunnaista pääsee eroon.. Missäs muualla kun kirkossa. Tyyliin Synnintunnustus + ne...
Lauantai klo 18:44
Strooper12
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mä oon ollu lojaali mut... Pöllin yhen taulun yhen porvarin seinältä ku se oli niin hieno :D :D Muutenki on jo kamaa invissä jos joskus...
Lauantai klo 18:42
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mä oon ollu lojaali mut... Pöllin yhen taulun yhen porvarin seinältä ku se oli niin hieno :D :D Muutenki on jo kamaa invissä jos joskus...
Lauantai klo 18:36
Dragonfly
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Kyllä nuo (sähkövehkeet) paljon pahempia on jalan tai pyörällä kulkiessa kuin autolla. Ovat hiljaisia ja menevät paljon nopeampaa kuin...
Lauantai klo 18:28
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Noi fast travel (ja muutama muukin tuommoinen kivistandi muualla universumissa(?)) niin pitää vaan simppelisti mennä seisomaan sen...
Lauantai klo 18:07
fader
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Jaa säki kävit kokeilee :D No sinne palaa sit ku on saanu jotain special sillejä auki ja ukkoa kovemmaks
Lauantai klo 17:59
Murdoc
reacted to
Remeded's post
in the thread
with
Like
.
Sitä mä ihmettelin jo tossa "pelien ja laitteiden hankintaketjussa" että tämä on from soft peleistä edelleen täyshintainen monis...
Lauantai klo 17:57
G
Grimm
reacted to
templar's post
in the thread
Ärsyttävät asiat
with
Haha
.
Youtube mainokset on alkanut ärsyttämään koko ajan enemmän ja enemmän, juurikin pituuksien vuoksi. Vapaa-aikaa on nykyisin niin vähän...
Lauantai klo 17:42
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
Lauantai klo 17:39
Remeded
reacted to
templar's post
in the thread
with
Love
.
Just näin. Hyvistä peleistä on aina kiva lukea mietteitä, oli ne sitten päivän tai 10 vuotta vanhoja. Ajattomia ne on. Sellainen turha...
Lauantai klo 17:30
Remeded
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Pitäisköhän keskustelusta innostuneena vihdoin ottaa itekkin platina tästä about Frommin parhaasta pelistä. Ehkä Elden Ring on tätä...
Lauantai klo 17:30
Foorumi
Uudet
Bottom