Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jonza85
    Jonza85 reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Kyllä minä tiedän mitkä ne pointtini olivat mutta siihen kasattiin päälle kaikkea ylimääräistä. Olin itsekin laittamassa seuraavaksi...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Murdoc's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Tuntuu kyllä ettet sinä itsekään tiedä mitään yritit sanoa. Turha tätä on pidemmälle jatkaa, molemmat on kyllä asiansa sanonut.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Murdoc's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Tähän se valitettavasti menee. Varmaan seuraavan vuoden aikana omassa koodarin hommassakin loppuu itse koodaaminen kokonaan ja...
  • SlyFin
    SlyFin vastasi viestiketjuun Xbox koodinimi Helix.
    Lisätietoa "This is an Xbox"-kampanjan päättämisestä, Asha Sharman liki ensimmäinen päätös lopettaa se...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Kyllä minä tiedän mitkä ne pointtini olivat mutta siihen kasattiin päälle kaikkea ylimääräistä. Olin itsekin laittamassa seuraavaksi...
  • K
    kalakanto reacted to Jonza85's post in the thread S.T.A.L.K.E.R. 2 with Like Like.
    Laitetaas kirjoitus piiloon. Eli jos et ole pelannut peliä läpi ja nähny kaikki loput. Lopeta lukeminen tähän.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Tuohon toimi Mikiri counterit ja erikoishyökkäykset, joten itselleni ei ihan niin paha ollut kuin sitten myöhemmin tulevista bosseista...
  • G
    Grimm reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Haha Haha.
    Olen todennut moneen kertaan että normipyörälläkin pääse lujaa. Kyse on vain siitä että avustuksilla sen vauhdin saa helpommin kuka...
  • Remeded
    Remeded reacted to Hulikopteri's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Kyllä, tuo oli se ensimmäinen testi myös itselle. Oli pakko opetella combat. Tuohon bossiin asti pelasin Dark Soulsimaisesti, eli yritin...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Olen kyllä Jogin kanssa samaa mieltä, että tuo Crimson Desertin performance tilassa on aivan karsea kuva perus PS5:lla. Periaatteessa ei...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Tähän se valitettavasti menee. Varmaan seuraavan vuoden aikana omassa koodarin hommassakin loppuu itse koodaaminen kokonaan ja...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Kyllä, tuo oli se ensimmäinen testi myös itselle. Oli pakko opetella combat. Tuohon bossiin asti pelasin Dark Soulsimaisesti, eli yritin...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Remeded's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Tämä oli ilmeisesti nyt se bossi joka oli ensimmäinen todellinen testi? Epätoivo iski jo ekalla kerralla, sit ajattelin että menen...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Se on just näin. Todella isot pisteet annan Fromsoftille siitä, miten rohkeasti ovat erilaisia pelejä tehneet ja kerta toisensa jälkeen...
Ylös Bottom