Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
ei kai tuossa mitään kummempaa eroa ole? jos netistä lataa niin harvoilla on liittymiä mitkä koettelee nykykonsolien luku/kirjoitus...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
Kirai's post
in the thread
Crimson Desert
with
Love
.
Tai jos tiedät/katsot mihin oot ukot lähettänyt töihin nii voit käydä siellä puhumassa niille myös.
31.03.2026
Strooper12
reacted to
Lebe80's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Jo Ps1-sukupolvessa oli alhaiset ruudunpäivitykset. Ps2-sukupolvessa oli alhaiset ruudunpäivitykset ja Ps3-sukupolvessa oli jo alhaiset...
31.03.2026
Kirai
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Tai jos tiedät/katsot mihin oot ukot lähettänyt töihin nii voit käydä siellä puhumassa niille myös.
31.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
En nyt varma mistä puhut mutta mulla ainakin kavereita missioneilla niin ei sen takia tavoitettavissa siellä omassa basessa. Eli kun ne...
31.03.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Osaatteko sanoa kun mulla ois leiris farmi ja puutarhatehtävät et pitäis mennä mestoille tekee pikkumissiot, niin kumpikaan niistä ei...
31.03.2026
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Laatusarjat televisiossa ja muualla
.
Hyi helvetti mitä tarpomista oli katsoa Prison Break lävitse muutama vuosi sitten kun kaudessa on jaksoja reilu 20 ja joutokäyntiä on n...
31.03.2026
kopolanpoika
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Tulipa nyt vihdoin katsottua Stranger Things viimeinen kausi. Vähän pelonsekaisin tuntein kun oli paljon marinaa vuodenvaihteessa siitä...
31.03.2026
S
shamaniac
reacted to
karpaasi's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Sita grafiikkaa/resoa on pitanyt myos pumpata ylemmaksi kun telkkujen koko on kasvanut jatkuvasti. Pikaisen googlauksen perusteella yli...
31.03.2026
J
Jogi
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Itse ostin kyllä levyaseman ja sen juuri pistin kasaan. Kivasti muutaman ps4 pelin levyllä sai hankittua kyseisten pelien ps5 remasterin...
31.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Kyllä se tippuu sekin. Itse noihin pomohommiin mennyt niin että kun helat vähissä niin menun kautta kattalee rauhaksiin mitä pöperöä...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Antaa vain rauhassa itselle aikaa opetella. Kymmenessä tunnissa rupeaa jo vähän ymmärtämään miten peli toimii.
31.03.2026
rap
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Chapter 5 menossa ja alkaa kyllä vituttamaan siihen malliin tuo pomotaistelu että tää oli kohta tässä, ihan mahdoton.
31.03.2026
wopsu
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
31.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom