Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    ei kai tuossa mitään kummempaa eroa ole? jos netistä lataa niin harvoilla on liittymiä mitkä koettelee nykykonsolien luku/kirjoitus...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Love Love.
    Tai jos tiedät/katsot mihin oot ukot lähettänyt töihin nii voit käydä siellä puhumassa niille myös.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Lebe80's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Jo Ps1-sukupolvessa oli alhaiset ruudunpäivitykset. Ps2-sukupolvessa oli alhaiset ruudunpäivitykset ja Ps3-sukupolvessa oli jo alhaiset...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Tai jos tiedät/katsot mihin oot ukot lähettänyt töihin nii voit käydä siellä puhumassa niille myös.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    En nyt varma mistä puhut mutta mulla ainakin kavereita missioneilla niin ei sen takia tavoitettavissa siellä omassa basessa. Eli kun ne...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Osaatteko sanoa kun mulla ois leiris farmi ja puutarhatehtävät et pitäis mennä mestoille tekee pikkumissiot, niin kumpikaan niistä ei...
  • kopolanpoika
    Hyi helvetti mitä tarpomista oli katsoa Prison Break lävitse muutama vuosi sitten kun kaudessa on jaksoja reilu 20 ja joutokäyntiä on n...
  • kopolanpoika
    Tulipa nyt vihdoin katsottua Stranger Things viimeinen kausi. Vähän pelonsekaisin tuntein kun oli paljon marinaa vuodenvaihteessa siitä...
  • S
    shamaniac reacted to karpaasi's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Sita grafiikkaa/resoa on pitanyt myos pumpata ylemmaksi kun telkkujen koko on kasvanut jatkuvasti. Pikaisen googlauksen perusteella yli...
  • J
    Jogi reacted to Doctor Pepper's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Itse ostin kyllä levyaseman ja sen juuri pistin kasaan. Kivasti muutaman ps4 pelin levyllä sai hankittua kyseisten pelien ps5 remasterin...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Kyllä se tippuu sekin. Itse noihin pomohommiin mennyt niin että kun helat vähissä niin menun kautta kattalee rauhaksiin mitä pöperöä...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Antaa vain rauhassa itselle aikaa opetella. Kymmenessä tunnissa rupeaa jo vähän ymmärtämään miten peli toimii.
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Chapter 5 menossa ja alkaa kyllä vituttamaan siihen malliin tuo pomotaistelu että tää oli kohta tässä, ihan mahdoton.
  • wopsu
    wopsu reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
Ylös Bottom