Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Legacy of Kain sarjan paluu uudella pelillä on täysi mahalasku. https://opencritic.com/game/20105/legacy-of-kain-ascendance/charts
01.04.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
DF nyt testannut PS5 versiot valmiilla ja päivitetyllä pelillä ja ei nää suorituskyky lukemat valitettavasti kannusta ostamaan peliä kun...
01.04.2026
G
Grimm
reacted to
Sähköfakiiri's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Haha
.
Itse taas kun Gt7 ollut ainoa fyysinen peli vuosiin, niin sitten ostin sen nyt diginä 40e hintaan mikä halvempi kuin levyasema, kun tuo...
01.04.2026
G
Grimm
reacted to
Sähköfakiiri's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Haha
.
Kyllä se nyt lopulta kamelinselkä katkesi kuitenkin ja lähti Pro tilaukseen ja heti ärsyttää mutta samalla edes vähän olen innoissani...
01.04.2026
Strooper12
reacted to
Sähköfakiiri's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
No itse pyysin vaan että miten vanhan Ps5 tiedot saa parhaiten Prohon ja sain kyllä lopulta vastauksen
31.03.2026
Strooper12
reacted to
TT-2k's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Tarkemmat ohjeet löytää täältä: https://www.playstation.com/fi-fi/support/hardware/transfer-games-saved-data-ps4-ps5/ PS5:stä datan...
31.03.2026
TT-2k
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Tarkemmat ohjeet löytää täältä: https://www.playstation.com/fi-fi/support/hardware/transfer-games-saved-data-ps4-ps5/ PS5:stä datan...
31.03.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
No siis olen jutellu niille leirissä, molempien seuraava vaihe on että mene farmille keräämään omppuja jne ja siinä on farmin nimi...
31.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Anteeksi. En mie pahalla. mutta sen verran on pakko päteä että jos edes tuon oman langallisen kotiverkon hoitaa gigaseksi niin toi...
31.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
kuulostaa 100 megaselta kotiverkolta? Niin vaan me teknoniilot oltiin heti neuvomassa asiaan mitä edes kysytty :D En mä tiedä, laitoin...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
KepaGt's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Ei tarvi latailla mitään, kytke samaan verkkoon molemmat . Pro tunnistaa vanhan konsolin ja voit valita, mitä siirretään. Kaikki pelit...
31.03.2026
K
KepaGt
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Ei tarvi latailla mitään, kytke samaan verkkoon molemmat . Pro tunnistaa vanhan konsolin ja voit valita, mitä siirretään. Kaikki pelit...
31.03.2026
K
KepaGt
reacted to
Sähköfakiiri's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Kyllä se nyt lopulta kamelinselkä katkesi kuitenkin ja lähti Pro tilaukseen ja heti ärsyttää mutta samalla edes vähän olen innoissani...
31.03.2026
K
KepaGt
reacted to
shamaniac's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Konsolipelaaminen on kompromissipelaamista ja se on yleensä nimenomaan tarkoittanut heikompaa ruudunpäivitystä kun grafiikka ja "katso...
31.03.2026
K
KepaGt
reacted to
Tzeipii's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Kylläpä täytyy nyt näin jälkiviisaana olla tyytyväinen, että tuli hankittua tuo käytetty PS5 Pro viime vuoden tammikuun puolella torista...
31.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom