Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    Legacy of Kain sarjan paluu uudella pelillä on täysi mahalasku. https://opencritic.com/game/20105/legacy-of-kain-ascendance/charts
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    DF nyt testannut PS5 versiot valmiilla ja päivitetyllä pelillä ja ei nää suorituskyky lukemat valitettavasti kannusta ostamaan peliä kun...
  • G
    Grimm reacted to Sähköfakiiri's post in the thread PlayStation 5 Pro with Haha Haha.
    Itse taas kun Gt7 ollut ainoa fyysinen peli vuosiin, niin sitten ostin sen nyt diginä 40e hintaan mikä halvempi kuin levyasema, kun tuo...
  • G
    Grimm reacted to Sähköfakiiri's post in the thread PlayStation 5 Pro with Haha Haha.
    Kyllä se nyt lopulta kamelinselkä katkesi kuitenkin ja lähti Pro tilaukseen ja heti ärsyttää mutta samalla edes vähän olen innoissani...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Sähköfakiiri's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    No itse pyysin vaan että miten vanhan Ps5 tiedot saa parhaiten Prohon ja sain kyllä lopulta vastauksen
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to TT-2k's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Tarkemmat ohjeet löytää täältä: https://www.playstation.com/fi-fi/support/hardware/transfer-games-saved-data-ps4-ps5/ PS5:stä datan...
  • TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Tarkemmat ohjeet löytää täältä: https://www.playstation.com/fi-fi/support/hardware/transfer-games-saved-data-ps4-ps5/ PS5:stä datan...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    No siis olen jutellu niille leirissä, molempien seuraava vaihe on että mene farmille keräämään omppuja jne ja siinä on farmin nimi...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Anteeksi. En mie pahalla. mutta sen verran on pakko päteä että jos edes tuon oman langallisen kotiverkon hoitaa gigaseksi niin toi...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    kuulostaa 100 megaselta kotiverkolta? Niin vaan me teknoniilot oltiin heti neuvomassa asiaan mitä edes kysytty :D En mä tiedä, laitoin...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to KepaGt's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Ei tarvi latailla mitään, kytke samaan verkkoon molemmat . Pro tunnistaa vanhan konsolin ja voit valita, mitä siirretään. Kaikki pelit...
  • K
    KepaGt vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Ei tarvi latailla mitään, kytke samaan verkkoon molemmat . Pro tunnistaa vanhan konsolin ja voit valita, mitä siirretään. Kaikki pelit...
  • K
    KepaGt reacted to Sähköfakiiri's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Kyllä se nyt lopulta kamelinselkä katkesi kuitenkin ja lähti Pro tilaukseen ja heti ärsyttää mutta samalla edes vähän olen innoissani...
  • K
    KepaGt reacted to shamaniac's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Konsolipelaaminen on kompromissipelaamista ja se on yleensä nimenomaan tarkoittanut heikompaa ruudunpäivitystä kun grafiikka ja "katso...
  • K
    KepaGt reacted to Tzeipii's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Kylläpä täytyy nyt näin jälkiviisaana olla tyytyväinen, että tuli hankittua tuo käytetty PS5 Pro viime vuoden tammikuun puolella torista...
Ylös Bottom