Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Kun tulee seinä vastaan. Niin älä tao otsaa ruvelle. Walk it off ja muihin hommiin hetkeksi. Niitä elämyspillereitä pidän mukana aina...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Jep tää just. Kannattaa jättää se mörkö hetkeks, kattoo ehkä parempaa armoria ja asetta ja lähtee vaa samoileen. Niillä päivityksillä...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
fader's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Ite ainakin käyn tekemässä muita tehtäviä, keräämässä resursseja, päivittämässä aseita ja varusteita ja jossain vaiheessa meen uudelleen...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Vaikka ohjain kiinni koneessa, ni ei tässä vaihees uskalla enää kokeilla tuota tapaa ohjailla. Välillä sellassia painalluksia että...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
DarkSide's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Muutama tunteroinen takana ja tää kyl tässä kohti jo tikkaa kaikki ruudut lysti listasta :D Ainoo pienehkö kitinän aihe on kontrollit...
02.04.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
.
Samoin. Toki sen verran olen siimaa tähän asiaan antanut, että mikäli minulla on peli, jonka olen ostanut ennen kuin Venäjä aloitti...
02.04.2026
BaDari
reacted to
JTahti's post
in the thread
Tomodachi Life: Living the Dream
with
Like
.
Nimi: Tomodachi Life: Living the Dream Kehittäjä: Nintendo Julkaisija: Nintendo Alustat: Switch Lajityyppi: Häröily Julkaisu: 16.4.2026...
02.04.2026
Ippenator
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
with
Like
.
Itse en pelaa venäläisten tekijöiden pelejä niin jää uusi heroes pelaamatta vaikka ostin aikoinaan homm3:n julkaisussa ja olen siitä...
02.04.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Sekiro: Shadows Die Twice
.
Raivoapinan eka vaihe oli musta paljon vaikeempi kun toinen, toises vaihees oli paljon selkeemmin milloin pitää väistää ja torjua, eka...
02.04.2026
Remeded
reacted to
templar's post
in the thread
with
Like
.
Vartija-apina on kyllä kiva bossi mutta en itsekään kokenut sitä erityisen vaikeana. Ensimmäinen phase on hyvin nopeasti ohi kun käyttää...
02.04.2026
Subi
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
with
Like
.
Tekisi mieli todella paljon jo aloittaa tämä. Varmaan sorrun pian :D
02.04.2026
Jonza85
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tämänhän pitäisi olla sinänsä ihan peruskauraa avoimen maailman peleissä. Eli jos jossain vihu/vihut ovat liian vaikeita, niin eikun...
02.04.2026
Murdoc
reacted to
frozen9999's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Sad
.
Sama tilanne taitaa olla myös meillä täälä Outi Könni on työskennellyt kääntäjänä kymmenen vuotta, mutta nyt hän on jättämässä työt...
02.04.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
.
Tekisi mieli todella paljon jo aloittaa tämä. Varmaan sorrun pian :D
02.04.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Peli on loppujen lopuks ollut aikas helppo kun sulla on vahva safka, vähän päivitetty gear. Itse pelaan kaikki pelit easylla koska en...
02.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom