Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Meinasin kans sanoo ds2:sta et sekään ei ole kaikille mut mullekkin se oli iha timantti :D Täs jotenki kiehtoo toi piirtoetäisyys ku...
  • Remeded
    Remeded reacted to Ippenator's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Joo, unohdin itse asiassa nuo NPC-apurit. Ne on minunkin tullut hyödynnettyä muissa Fromsoftin peleissä jossain vaiheessa, ennen kuin...
  • Kirai
    Kirai reacted to Remeded's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Hyvältä kuulostaa, ainakin death stranding kakkoses meil oli lähes samat ylistävät fiilikset ;) Joten uskon kyllä että meitsil tulee...
  • wopsu
    wopsu reacted to Remeded's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Hyvältä kuulostaa, ainakin death stranding kakkoses meil oli lähes samat ylistävät fiilikset ;) Joten uskon kyllä että meitsil tulee...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Vaikka tässä ei saa coopata tai saa muutakaan apuria, niin sentään peli antaa sen yhden kuoleman anteeksi. Se mekaniikka on oikeasti...
  • Remeded
    Remeded reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Mä oon ainaki iha lumoissani vielä 80h kohdalla, maailma on niiiin täynnä kaikkea että huhhu. Just liiskasin yhen itselle vaikeen bossin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to fader's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Ite ainakin käyn tekemässä muita tehtäviä, keräämässä resursseja, päivittämässä aseita ja varusteita ja jossain vaiheessa meen uudelleen...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to pelle's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Kovin tätä on yleisesti haukuttu lyhyeksi, mutta mä olen varmaan taas yks maailman hitaimpia pelaajia kun sain just Gracen osuuden...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mä oon ainaki iha lumoissani vielä 80h kohdalla, maailma on niiiin täynnä kaikkea että huhhu. Just liiskasin yhen itselle vaikeen bossin...
  • S
    shamaniac reacted to frozen9999's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Sad Sad.
    Sama tilanne taitaa olla myös meillä täälä Outi Könni on työskennellyt kääntäjänä kymmenen vuotta, mutta nyt hän on jättämässä työt...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Joo, unohdin itse asiassa nuo NPC-apurit. Ne on minunkin tullut hyödynnettyä muissa Fromsoftin peleissä jossain vaiheessa, ennen kuin...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Remeded's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Like Like.
    Toi on kyllä totta ja myönnän itse että kutsun apupieksijöitä liiankin helposti. Just ehkä max 10 yritystä jos sitäkään niin alkaa...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Sekiro: Shadows Die Twice.
    Toi on kyllä totta ja myönnän itse että kutsun apupieksijöitä liiankin helposti. Just ehkä max 10 yritystä jos sitäkään niin alkaa...
Ylös Bottom