Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Zod
    Zod vastasi viestiketjuun Call of Duty Black Ops 7.
    Saattoi tuo ongelma johtua siitä, että huomasin ohjaimen profiilin vaihtuneen ykkösestä toiseen, tuo on ärsyttävää kun tässä naconissa...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Ei ole backlog minullekaan millään lailla ongelma. Koen sen vähän kuin vakuutuksen - en juuri nyt tarvitse noita kaikkia pelejä, kuten...
  • pelle
    Eiköhän tässä ole kyse siitä, että mennään ihan rutiinilla kun on tuttu reitti ja sitten kun on jotain muutoksia niin niitä ei huomata...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Mulle backlog on vain positiivinen asia. Jos vaikka paska osuu tuulettimeen eikä oikeasti ole varaa ostaa yhtään peliä vaikka seuraavaan...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Crash Bandicoot 4: It’s About Time with Like Like.
    Juu tuo oli se neon cityn lopetus jossa itselläkin lähti henki monesti. Eikä nuo ykkösen kentätkään pahoja olisi jos siinä olisi...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Kävin avaruudessa! Tai melkein, 39.000km kohalla tuli raja vastaan. Oli kyllä nättiä että tähän peliin on mallinnettu avaruus, oli...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Jirza's post in the thread Crash Bandicoot 4: It’s About Time with Like Like.
    Tämä neuvo voisi laittaa koskemaan kaikkia pelejä. Itse olen jo jonkin aikaa pelannut kaikki pelit helpolla vaikeustasolla, jos vaan...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Subi's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    No kyllä tässä mennään omaan makuun jo ihan heittämällä huijaamisen puolelle :D pelaan itse mieluummin niillä korteilla, joita...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Ei ole ongelmaa, koska omaan terveen maalaisjärjen ja osaan katsoa ruokien ja juomien kaloripitoisuuden siitä pakkauksesta ja olen...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Like Like.
    Ei enää montaa päivää pelin julkaisuun PS5 ja saatiin vihdoin varmistus että Pro käyttää PSSR teknologiaa molemmissa modeissa. Siihen...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to ItseMestari's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Tietovisassa on nyt mukana 6 osallistujaa, mutta vielä ehtii hyvin mukaan! Osallistumisaikaa on sunnuntaihin asti, ja julkaisen...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Tulen jatkossakin juomaan tavallista kokista ja Batteryä. Juon vaikka vettä mieluummin ku laittilimuja. Niitä oo tarkoituskaan...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Mulle backlog on vain positiivinen asia. Jos vaikka paska osuu tuulettimeen eikä oikeasti ole varaa ostaa yhtään peliä vaikka seuraavaan...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Painaa niin pahasti et joutunut jättämään jo pelejä ostamatta. Sit alkuvuonna ostin parilla kympillä pelin, joka on liian hyvä, nii ei...
Ylös Bottom