Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Zod
vastasi viestiketjuun
Call of Duty Black Ops 7
.
Saattoi tuo ongelma johtua siitä, että huomasin ohjaimen profiilin vaihtuneen ykkösestä toiseen, tuo on ärsyttävää kun tässä naconissa...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Backlogin purkua
.
Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
04.04.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Backlogin purkua
.
Ei ole backlog minullekaan millään lailla ongelma. Koen sen vähän kuin vakuutuksen - en juuri nyt tarvitse noita kaikkia pelejä, kuten...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa
.
Eiköhän tässä ole kyse siitä, että mennään ihan rutiinilla kun on tuttu reitti ja sitten kun on jotain muutoksia niin niitä ei huomata...
04.04.2026
Ippenator
reacted to
pelle's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
Mulle backlog on vain positiivinen asia. Jos vaikka paska osuu tuulettimeen eikä oikeasti ole varaa ostaa yhtään peliä vaikka seuraavaan...
04.04.2026
Ippenator
reacted to
pelle's post
in the thread
Crash Bandicoot 4: It’s About Time
with
Like
.
Juu tuo oli se neon cityn lopetus jossa itselläkin lähti henki monesti. Eikä nuo ykkösen kentätkään pahoja olisi jos siinä olisi...
04.04.2026
Pajavasara
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Kävin avaruudessa! Tai melkein, 39.000km kohalla tuli raja vastaan. Oli kyllä nättiä että tähän peliin on mallinnettu avaruus, oli...
04.04.2026
Ippenator
reacted to
Jirza's post
in the thread
Crash Bandicoot 4: It’s About Time
with
Like
.
Tämä neuvo voisi laittaa koskemaan kaikkia pelejä. Itse olen jo jonkin aikaa pelannut kaikki pelit helpolla vaikeustasolla, jos vaan...
04.04.2026
Pajavasara
reacted to
Subi's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
No kyllä tässä mennään omaan makuun jo ihan heittämällä huijaamisen puolelle :D pelaan itse mieluummin niillä korteilla, joita...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Ei ole ongelmaa, koska omaan terveen maalaisjärjen ja osaan katsoa ruokien ja juomien kaloripitoisuuden siitä pakkauksesta ja olen...
04.04.2026
Pajavasara
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Ei enää montaa päivää pelin julkaisuun PS5 ja saatiin vihdoin varmistus että Pro käyttää PSSR teknologiaa molemmissa modeissa. Siihen...
04.04.2026
Pajavasara
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Tietovisassa on nyt mukana 6 osallistujaa, mutta vielä ehtii hyvin mukaan! Osallistumisaikaa on sunnuntaihin asti, ja julkaisen...
04.04.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Tulen jatkossakin juomaan tavallista kokista ja Batteryä. Juon vaikka vettä mieluummin ku laittilimuja. Niitä oo tarkoituskaan...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Backlogin purkua
.
Mulle backlog on vain positiivinen asia. Jos vaikka paska osuu tuulettimeen eikä oikeasti ole varaa ostaa yhtään peliä vaikka seuraavaan...
04.04.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Backlogin purkua
.
Painaa niin pahasti et joutunut jättämään jo pelejä ostamatta. Sit alkuvuonna ostin parilla kympillä pelin, joka on liian hyvä, nii ei...
04.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom