Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Onko monessakin sarjan pelissä asiat sitten eri tavalla? En muista että itse olisin pelannut RE-peliä, jonka kampanjat vaikka kauheasti...
05.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Itse en taas tajua että miksi pitäisi juoda kumpaakaan. Ihan kuin sokerijuomia olisi pakko saada kulutettua, mutta kun niissä on...
05.04.2026
Jonza85
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
05.04.2026
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
05.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Crash Bandicoot 4: It’s About Time
.
Nuo nyt on lähinnä pieniä laastareita avomurtumiin. Se vaikeustaso on silti niin paskasti suunniteltu että ei se peli ja kokemus...
05.04.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
05.04.2026
Strooper12
reacted to
pelle's post
in the thread
with
Like
.
Tuli tämäkin pelattua uudestaan läpi melkein 6 vuoden jälkeen kun vanhoja viestejä katsoin. Tällä kertaa pc versio jossa korvasin Cocon...
05.04.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista
.
Otan sanani takaisin ja vedin myös reklamaation takaisin. Pitää vaan vähän totutella että nää Kiinan importit on vähän erilailla pakattu...
05.04.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Mä olen noita energiajuomia imutellut 'aamuisin' nyt kun on mennyt unirytmi ihan mullin mallin - korvannut siis aamukahvin moisella...
05.04.2026
Strooper12
reacted to
pelle's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Nyt kun tuli taas se uusi sokeri/haittavero tai mikä helvetti onkaan niin odotetusti myös sokerittomien tuotteiden hinta pompsahti...
05.04.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
En juo energia- tai virvoitusjuomia muutenkaan mutta light-juomat ja kevyt-versiot ne vasta onkin ihan hirveää paskaa. Ne aspartaamit ja...
05.04.2026
Jonza85
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
En juo energia- tai virvoitusjuomia muutenkaan mutta light-juomat ja kevyt-versiot ne vasta onkin ihan hirveää paskaa. Ne aspartaamit ja...
04.04.2026
Ippenator
reacted to
pelle's post
in the thread
with
Like
.
Mutta kuten sanottu. Tässä on loputtomat elämät ja checkpointit on ihan fiksusti laitettu ja jos henki lähtee monta kertaa niin peli...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
.
Mutta kuten sanottu. Tässä on loputtomat elämät ja checkpointit on ihan fiksusti laitettu ja jos henki lähtee monta kertaa niin peli...
04.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Minulle riittää haittavaikutuksista se että se maistuu ihan helvetin paskalle. En sinänsä ottanut kantaa siihen onko aspartaami tai muut...
04.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom