Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Onko monessakin sarjan pelissä asiat sitten eri tavalla? En muista että itse olisin pelannut RE-peliä, jonka kampanjat vaikka kauheasti...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Itse en taas tajua että miksi pitäisi juoda kumpaakaan. Ihan kuin sokerijuomia olisi pakko saada kulutettua, mutta kun niissä on...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Murdoc's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
  • S
    shamaniac reacted to Murdoc's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
  • S
    Nuo nyt on lähinnä pieniä laastareita avomurtumiin. Se vaikeustaso on silti niin paskasti suunniteltu että ei se peli ja kokemus...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to pelle's post in the thread Crash Bandicoot 4: It’s About Time with Like Like.
    Tuli tämäkin pelattua uudestaan läpi melkein 6 vuoden jälkeen kun vanhoja viestejä katsoin. Tällä kertaa pc versio jossa korvasin Cocon...
  • Strooper12
    Otan sanani takaisin ja vedin myös reklamaation takaisin. Pitää vaan vähän totutella että nää Kiinan importit on vähän erilailla pakattu...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Mä olen noita energiajuomia imutellut 'aamuisin' nyt kun on mennyt unirytmi ihan mullin mallin - korvannut siis aamukahvin moisella...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to pelle's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Nyt kun tuli taas se uusi sokeri/haittavero tai mikä helvetti onkaan niin odotetusti myös sokerittomien tuotteiden hinta pompsahti...
  • BaDari
    BaDari reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    En juo energia- tai virvoitusjuomia muutenkaan mutta light-juomat ja kevyt-versiot ne vasta onkin ihan hirveää paskaa. Ne aspartaamit ja...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    En juo energia- tai virvoitusjuomia muutenkaan mutta light-juomat ja kevyt-versiot ne vasta onkin ihan hirveää paskaa. Ne aspartaamit ja...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Crash Bandicoot 4: It’s About Time with Like Like.
    Mutta kuten sanottu. Tässä on loputtomat elämät ja checkpointit on ihan fiksusti laitettu ja jos henki lähtee monta kertaa niin peli...
  • pelle
    Mutta kuten sanottu. Tässä on loputtomat elämät ja checkpointit on ihan fiksusti laitettu ja jos henki lähtee monta kertaa niin peli...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Minulle riittää haittavaikutuksista se että se maistuu ihan helvetin paskalle. En sinänsä ottanut kantaa siihen onko aspartaami tai muut...
Ylös Bottom