Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac reacted to DarkAges's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Ei tää toipuminen kovin epämukavaa ollut, kauheesti peloteltiin et silmä olis todella kipee leikkauksen jälkeen, mut ei se kovin kipee...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Tästä ei vieläkään taida olla mitään kattavia tutkimuksia kun taas siitä on aivan tarpeeksi dataa kuinka sokeri tuhoaa hampaita. Mä olen...
  • S
    No joo, myönnetään että se omakin Battletoads-pelamiinen oli sitä, mistä Crashia kritisoin: peliä hinkattiin ja se opeteltiin. Mutta se...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Silloin kun niitä enempiä pelejä toivoi lapsena, oli myös enemmän aikaa pelata. En siis itse ihmettele jos backlog tuntuu myös enemmän...
  • Remeded
    Remeded reacted to shamaniac's post in the thread Crash Bandicoot 4: It’s About Time with Like Like.
    Olet väärässä, sillä kyllä se tekee. Olen käytännössä kasvanut tasohyppelyiden parissa ja pelannut niitä ihan helvetisti ja jos ei...
  • koomikko
    My Neighbor Totoro Spirited Awayn jälkeen varmaan tunnetuin Ghiblin elokuva. Nyt toisella katselukerralla huomasi paljon enemmän...
  • pelle
    Juu niin pelasin minäkin joskus 15-16 vuotiaana ja olisin päässyt läpi jos mulla olisi ollut edes yks lisäri enemmän, koska sen kanssa...
  • S
    Olet väärässä, sillä kyllä se tekee. Olen käytännössä kasvanut tasohyppelyiden parissa ja pelannut niitä ihan helvetisti ja jos ei...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    En juo energia- tai virvoitusjuomia muutenkaan mutta light-juomat ja kevyt-versiot ne vasta onkin ihan hirveää paskaa. Ne aspartaamit ja...
  • Remeded
    Remeded reacted to pelle's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
  • pelle
    Sonic & sega all stars racing (steam) Aikoinaan pelasin tän wiillä ja mulla on myös ps3 ja ds versio hyllyssä, mutta päätin ostaa pc...
  • R2zapiN
    R2zapiN reacted to pelle's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to pelle's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
  • Zod
    Zod reacted to Thablad's post in the thread Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa with Like Like.
    Ihmiset ei lue yhtään mitään. Kaupassa työskennellessä tuli mitä ihmeellisempiä idiootteja vaatimaan tuotetta X tarjous hintaan kun...
  • Zod
    Zod reacted to pelle's post in the thread Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa with Like Like.
    Eiköhän tässä ole kyse siitä, että mennään ihan rutiinilla kun on tuttu reitti ja sitten kun on jotain muutoksia niin niitä ei huomata...
Ylös Bottom