Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Ei tää toipuminen kovin epämukavaa ollut, kauheesti peloteltiin et silmä olis todella kipee leikkauksen jälkeen, mut ei se kovin kipee...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Tästä ei vieläkään taida olla mitään kattavia tutkimuksia kun taas siitä on aivan tarpeeksi dataa kuinka sokeri tuhoaa hampaita. Mä olen...
04.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Crash Bandicoot 4: It’s About Time
.
No joo, myönnetään että se omakin Battletoads-pelamiinen oli sitä, mistä Crashia kritisoin: peliä hinkattiin ja se opeteltiin. Mutta se...
04.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Backlogin purkua
.
Silloin kun niitä enempiä pelejä toivoi lapsena, oli myös enemmän aikaa pelata. En siis itse ihmettele jos backlog tuntuu myös enemmän...
04.04.2026
Remeded
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
Olet väärässä, sillä kyllä se tekee. Olen käytännössä kasvanut tasohyppelyiden parissa ja pelannut niitä ihan helvetisti ja jos ei...
04.04.2026
koomikko
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
My Neighbor Totoro Spirited Awayn jälkeen varmaan tunnetuin Ghiblin elokuva. Nyt toisella katselukerralla huomasi paljon enemmän...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
.
Juu niin pelasin minäkin joskus 15-16 vuotiaana ja olisin päässyt läpi jos mulla olisi ollut edes yks lisäri enemmän, koska sen kanssa...
04.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
Olet väärässä, sillä kyllä se tekee. Olen käytännössä kasvanut tasohyppelyiden parissa ja pelannut niitä ihan helvetisti ja jos ei...
04.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
En juo energia- tai virvoitusjuomia muutenkaan mutta light-juomat ja kevyt-versiot ne vasta onkin ihan hirveää paskaa. Ne aspartaamit ja...
04.04.2026
Remeded
reacted to
pelle's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
04.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Retrospektiivi - pelataan vanhat pelit nykypäivän pelaajan silmin
.
Sonic & sega all stars racing (steam) Aikoinaan pelasin tän wiillä ja mulla on myös ps3 ja ds versio hyllyssä, mutta päätin ostaa pc...
04.04.2026
R2zapiN
reacted to
pelle's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
04.04.2026
Ippenator
reacted to
pelle's post
in the thread
Backlogin purkua
with
Like
.
04.04.2026
Zod
reacted to
Thablad's post
in the thread
Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa
with
Like
.
Ihmiset ei lue yhtään mitään. Kaupassa työskennellessä tuli mitä ihmeellisempiä idiootteja vaatimaan tuotetta X tarjous hintaan kun...
04.04.2026
Zod
reacted to
pelle's post
in the thread
Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa
with
Like
.
Eiköhän tässä ole kyse siitä, että mennään ihan rutiinilla kun on tuttu reitti ja sitten kun on jotain muutoksia niin niitä ei huomata...
04.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom