Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• A
    Mielenkiintoinen kannanotto. Onhan Crashit vaikeita mutta en niitä kyllä itse ole ikinä kokenut mitenkään epäreiluksi. En ikinä...
  • MrBeach
    MrBeach reacted to DarkAges's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Ei tää toipuminen kovin epämukavaa ollut, kauheesti peloteltiin et silmä olis todella kipee leikkauksen jälkeen, mut ei se kovin kipee...
  • Mossy
    Mossy reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Like Like.
    Ei enää montaa päivää pelin julkaisuun PS5 ja saatiin vihdoin varmistus että Pro käyttää PSSR teknologiaa molemmissa modeissa. Siihen...
  • BaDari
    BaDari reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Luovuin kofeiinista muutama vuosi sitten kokonaan ja olen ollut sen jälkeen paljon virkeämpi. Nyt olen sen verran lipsunut, että välillä...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Kahvihan on oikeasti terveellistä kohtuudella käytettynä. Siitä on paljon hyötyä. Toisin kuin energiajuomista ja limuista. Kahvissa on...
  • Mossy
    Predator Badlands katsottu. En oikeen tiennyt mitä tältä odottaa mutta lupaan ettei se ollut tämä. Elokuva yllättää katsojaa jatkuvasti...
  • Mossy
    Tuli käytyä katsomassa Super Mario Galaxy movie jaaaa oli pettymys sympaattisen ja lämminhenkisen ykkösosan jälkeen. Ihmettelin...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    On tilastot ja paljonko keräsit ja jäi keräämättä.
  • A
    asin reacted to pelle's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Ajattelin ennen backlogia riesana, mutta nyt kun se on kasvanut suureksi, niin ajattelen itsekkin sitä enemmän vakuutuksena. Kun ei...
  • T
    tunafisu vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Kuinka pitkälle on tultu? Lapsesta kasvettu aikuiseksi vai mitä tarkoitat tuolla?
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Backlogin purkua.
    Ajattelin ennen backlogia riesana, mutta nyt kun se on kasvanut suureksi, niin ajattelen itsekkin sitä enemmän vakuutuksena. Kun ei...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Eipä oikeastaan ole. Pieniä juttuja saattaa olla, mutta ei suurempia tosiaan. On tässä RE9 lopussa se, että kuinka kauan meni aikaa...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Eikai kukaan näitä pakota juomaan? Kai näitä kumpiakin juodaan sen takia, että niistä tykätään? Paremmalta limukka maistuu mitä vesi...
Ylös Bottom