Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to BaDari's post in the thread Starfield with Like Like.
    Totta. Olet aivan oikeassa. Itse vaan tartuin tuohon kun jätetty pois se "minun mielestäni." Vähän sama kuin sakki kutsuu jotain peliä...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Starfield.
    Ei se ihan noin mustavalkoista ole. Riippuu nimittäin todella paljon pelaajasta, voiko peli toimia niin, että vasta kymmenien tuntien...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Starfield.
    Ei tässä kyse ole siitä, että minulla olisi kiire päästä pelejä läpi. Jos se koukku löytyy, niin en minä mieti että milloin pääsen...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Jirza's post in the thread Starfield with Like Like.
    No juuri tämä. Ei ole mitään yksiselitteistä faktaa, että joku peli olisi toistaan parempi. Esimerkiksi minun mielestäni Strafield oli...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Starfield.
    No sellaiset pitkät pelit, jotka avautuvat vasta kymmenien tuntien jälkeen, ovat toki vain joidenkin juttu. Nykyajan kovin kiireisessä...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to SlyFin's post in the thread Starfield with Like Like.
    With all due respect, 50 tuntiakin on tässä pelissä tuskin edes pintaraapaisu. Jopa 1700 tunnin kokemuksella löydän yhä uusia POIta...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Starfield.
    Paikalla! :D :D Molemmat todella hyviä, kuten ovat erilaisiakin. Se siitä, halusin vaa nauraa tolle mun ekalle sanalle :)
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Pian on aika poistua Hernandista, nimittäin alkaa päätarina viemään sieltä pois ja melko iso osa faction tehtävistä on myös tehtynä...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Assassin's Creed Shadows.
    Ai tää oli taas näitä pelejä joka lataa netistä yli 100gt tavaraa vaikka peli asennetaan levyltä. Aina yhtä typerä ratkaisu sillä ei se...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Jirza's post in the thread Starfield with Like Like.
    No juuri tämä. Ei ole mitään yksiselitteistä faktaa, että joku peli olisi toistaan parempi. Esimerkiksi minun mielestäni Strafield oli...
  • Kivijalka
    Kivijalka reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Kävin avaruudessa! Tai melkein, 39.000km kohalla tuli raja vastaan. Oli kyllä nättiä että tähän peliin on mallinnettu avaruus, oli...
  • BaDari
    BaDari reacted to Jirza's post in the thread Starfield with Like Like.
  • BaDari
    BaDari reacted to MarcheM's post in the thread Starfield with Like Like.
    Tartuit eri keskusteluun ja veit sen sivuraiteilleen. Minulle nimittäin toinen käyttäjä sanoi että käyttämäni tunnit ovat vasta...
  • Dragonfly
    Täälläkin jäänyt FF16 kesken. Xboxin pelikello näyttää että 14 tuntia olisi pelattuna, mutta lukuunottamatta hienoja pomotaisteluita...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Starfield.
Ylös Bottom