Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Starfield.
    Tartuit eri keskusteluun ja veit sen sivuraiteilleen. Minulle nimittäin toinen käyttäjä sanoi että käyttämäni tunnit ovat vasta...
  • Hulikopteri
    Tuntuu hullulta, mutta koko pelisarja on melkein tuntematon minulle. Toki joskus olen muistaakseni FF13 kokeillut 360:llä. Samoin FF7...
  • HideoMiyamoto
    Monolith Soft joka oli siis isossa roolissa BotW ja TotK pelien suunnittelussa. Kohta jossa mainitaan että haluaisivat isomman ja...
    • 1775477995411.png
    • 1775478007197.png
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Tämä Netflixistäkin löytyvä uusioversio oli mielestäni todella hyvä vaikka poikkesikin itse kirjasta 'jongin verran' loppua kohden Joo...
  • Larhama
    Life Is Strange: Reunion (PS5, Performance mode)
  • BaDari
    BaDari reacted to wopsu's post in the thread Starfield with Like Like.
    Upotin tähän xsx:llä julkasussa 100+h ni kyllä tämä sen verta imas silloin että prolla ois kiva tehä jonkinlainen uusintakierros...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Starfield.
    Totta, olet oikeassa.
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Starfield with Like Like.
    Minun mielestäni, tuota ilmausta on ihan turha laittaa jokaisen mielipiteen kylkeen, koska lähtökohtaisesti keskustelufoorumilla...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Murdoc's post in the thread Starfield with Like Like.
    Minun mielestäni, tuota ilmausta on ihan turha laittaa jokaisen mielipiteen kylkeen, koska lähtökohtaisesti keskustelufoorumilla...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to wopsu's post in the thread Starfield with Like Like.
    Upotin tähän xsx:llä julkasussa 100+h ni kyllä tämä sen verta imas silloin että prolla ois kiva tehä jonkinlainen uusintakierros...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Starfield.
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Starfield.
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Starfield.
    Totta. Olet aivan oikeassa. Itse vaan tartuin tuohon kun jätetty pois se "minun mielestäni." Vähän sama kuin sakki kutsuu jotain peliä...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to MarcheM's post in the thread Starfield with Like Like.
    Vastasitko nyt ihan oikeaan kommenttiin vai jätitkö tarkoituksella alun lauseestani pois? Alkuosa muuttaa nimittäin sanomaa aika paljon...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Starfield with Like Like.
    Eihän tuo kommentti sitä tarkoitakkaan, että Starfield on kaikille ”epäonnistunut” vaan sitä, että kyseiselle pelaajalle se on...
Ylös Bottom