Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Sinne voi mennä millo vaa. Mut joo, ei tol rahal kaheesti mitään tee, toivottavasti lisäävät jotain käyttökohteita.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to shamaniac's post in the thread Starfield with Like Like.
    Dwarf Fortressistahan saa täysin oikean kuvan heti alussa: ei ole minun peli. Se riittää. Olen tuosta myös lukenut niin paljon että...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Oon myös perehtyny tähän pickpocketiin ihan nyt viime päivinä, rahaongelmaa ei ainakaa vielä ole, mutta artifacteja ois kiva löytää...
  • H
    hattu47 reacted to shamaniac's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    Jaahas, Sherlock Holmes: Chapter Onen se vaati että sai KCD2:n lisärit aloitettua. :D Aloitin nimittäin ensin pelaamaan tuota Sherlockia...
  • H
    Huttu reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Ja lisävinkkinä aiheeseen: scholareilta siellä vuorella saa abyss artefakteja pöllittyä. Tosin ovat aika harvinaisia. Mut niitä...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Lords Of The Fallen.
    No niin muutama tunti tuli maisteltua ja tämähän vaikuttaa itse asiassa oikein mainiolta teokselta. Ainakin nyt tämän alun perusteella...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Ja lisävinkkinä aiheeseen: scholareilta siellä vuorella saa abyss artefakteja pöllittyä. Tosin ovat aika harvinaisia. Mut niitä...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Demenissis on alue jossa on yli sata noblessea kerääntynyt yhteen, parhaimmillaa irtos sielt 8 baria yhel kiekal. Seuraaval 7. Jätin...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • kopolanpoika
    kopolanpoika reacted to Ippenator's post in the thread Assassin's Creed Shadows with Like Like.
    Itse en oikein tuota vaaraa näe, kuin ehkä joissain online-peleissä, joiden menestys hiipuu, ja serverit suljetaan. Tällaisissa...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Demenissis on alue jossa on yli sata noblessea kerääntynyt yhteen, parhaimmillaa irtos sielt 8 baria yhel kiekal. Seuraaval 7. Jätin...
  • H
    Huttu reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Nyt o 6 goldbaria pankissa medium riskillä Vinkki: Kattelee kaikki noblet läpi mihin törmää. Joskus silloin tällöin kantaa avaimia...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • BaDari
    The Long Walk (2025) Kirjaa en ole lukenut, joten katsoin elokuvan täysin noviisina siitä millainen tarina minua odotti. Idea nuorten...
Ylös Bottom