Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Starfield.
  • H
    Huttu reacted to Subi's post in the thread Lords Of The Fallen with Like Like.
    No niin muutama tunti tuli maisteltua ja tämähän vaikuttaa itse asiassa oikein mainiolta teokselta. Ainakin nyt tämän alun perusteella...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Toki, mutta siinä kohden kun parin päivän välein sinne kilahtaa 80-160 hopeeta ilman että tekee mitään niin ei sil sillee ole merkityst...
  • Kirai
    Kirai reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Sellaisen huomion olen nyt Crimson Desertistä omalle kohdalleni tehnyt, että peli ei kyllä ainakaan vielä ole ollenkaan kunnon koukkua...
  • Ippenator
    Monolith on kyllä yksi kaikkojen aikojen Nintendon huippuhankinnoista. Oot Remakelle ei pysty kyllä kuvittelemaan ainoatakaan parempaa...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Sellaisen huomion olen nyt Crimson Desertistä omalle kohdalleni tehnyt, että peli ei kyllä ainakaan vielä ole ollenkaan kunnon koukkua...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to KepaGt's post in the thread XCOM 2 with Like Like.
    Pelillisesti sekä graafisesti ihan nyky pelien tasolla, kyllä ennen osattiin, tehdä loistavia pelejä.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Muilta osin en halua tähän keskusteluun osallistua, mutta pakko on kyllä todeta, että aika pahasti silmääni tökkäsi kommentti, jossa...
  • John Smith
    John Smith reacted to Gimble's post in the thread XCOM 2 with Like Like.
    Ai että! Kylläpä se on koukuttava! Tunnit vaan viehuu äärellä. Mutta samalla tavalla sen ykkösen kanssa jäin jumiin_sitten kun se...
  • Paulieparrot
    Paulieparrot reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Kyllä sen 500 - 600 silveriä saa upotettua tuonnne reserchaiheihin Enemmänkin
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Joo oon mä sen reunoja kutitellu, mut ku ei tarinat ole vielä juuri sinne vieny niin oon perehtyny kattoo ekan alueen perusteellisesti...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Kyllä sen 500 - 600 silveriä saa upotettua tuonnne reserchaiheihin Enemmänkin
  • K
    KepaGt vastasi viestiketjuun XCOM 2.
    Pelillisesti sekä graafisesti ihan nyky pelien tasolla, kyllä ennen osattiin, tehdä loistavia pelejä.
  • K
    KepaGt reacted to Gimble's post in the thread XCOM 2 with Like Like.
    Ai että! Kylläpä se on koukuttava! Tunnit vaan viehuu äärellä. Mutta samalla tavalla sen ykkösen kanssa jäin jumiin_sitten kun se...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to HerraNenä's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    Niin voi. Se voi olla myös ihan mitä tahansa muuta.
Ylös Bottom