Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• BaDari
    BaDari reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Starfield with Love Love.
  • BaDari
    BaDari reacted to Routa's post in the thread Cyberpunk 2077 with Love Love.
    Huomenna tulee Pro päivitys. https://blog.playstation.com/2026/04/07/cyberpunk-2077-playstation-5-pro-enhancements-detailed/
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Avaruusalueen seurantaketju.
    Tuolla Artemis 2 lennon alkuvaiheillahan oli vähän ongelmaa tuon vessan kanssa. Se tuli hoidettua kuntoon, onneksi. 10 päivän reissu...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Routa's post in the thread Cyberpunk 2077 with Love Love.
    Huomenna tulee Pro päivitys. https://blog.playstation.com/2026/04/07/cyberpunk-2077-playstation-5-pro-enhancements-detailed/
  • H
    Hyrde1980 vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Nyt sain käynnistettyä jotenkin sieltä Storen valikoista. Olipas kummallisesti piilossa se että sai käynnistettyä
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Tällaisia ne modet on. Ray tracing mode tähtää 60 fps mutta vaatii VRR jotta saa smoothin kokemuksen. Sitten on performance mode joka...
  • H
    Hyrde1980 vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Mulla sama, joskus oli levyllä peli ja annoin pois sen ku pelasin läpi. Nyt olis kiinnostellut kun päivityskin tulee ja premium/extra...
  • janneus
    janneus reacted to Murdoc's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Niitä ei ole. Omituista kyllä jos sulla on palannut nuo.
  • M
    Mimmo vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Juu, niin on. Extra-jäsenyys löytyy.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Minähän laitoin ne pelaajat nimenomaan tuohon pelistä pitäneiden joukkoon, ja toki tärkeimpänä pidän juuri heidän arvioitaan. Viralliset...
  • P
    Peelo reacted to Lebe80's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    Itse kyllä tykkään avoimesta spekuloinnista, joten 0-tiedolla on kivaa keskustella aiheesta ja saada eri näkemyksiä, toiveita...
  • batistuta
    batistuta vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Siis tuohan on vaan premium ja extra tilaajille plus pelinä.
  • batistuta
    batistuta reacted to Subi's post in the thread Lords Of The Fallen with Like Like.
    No niin muutama tunti tuli maisteltua ja tämähän vaikuttaa itse asiassa oikein mainiolta teokselta. Ainakin nyt tämän alun perusteella...
  • M
    Mimmo vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    On tämä Pleikkarin tapa hoitaa nämä Plus-pelit ja muut kyllä sekava. Mulla on levyltä asennettu PS5-versio Cyberpunkista. Levy ollut jo...
  • Ac3way
    Todellakin kelpaisi. Molemmat pelisarjat kuuluvat parhaimmistoon. Varsinkin uusi Uncharted kelpaisi tämän kaiken nykyajan synkkyyden...
Ylös Bottom