Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ippenator
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Kerronpa teille tarinan kun taistelin itseäni vastaan. Minä: Jee Starfield tulee vihdoin pleikalle ja tätä on odotettu. Mun aivot...
08.04.2026
Ippenator
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Itse pelasin Starfieldin Series S:llä julkaisussa, enkä kokenut mitään ongelmia. Pidin muutenkin pelistä, enkä edes ole mikään Bethesdan...
08.04.2026
karpaasi
vastasi viestiketjuun
Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista
.
Eikös nää legojen hinnat ole karannut aivan pilviin vai onko se ihan sama homma muilla klassikoilla, kuten Barbeilla jne. ja menee...
08.04.2026
Ippenator
reacted to
rap's post
in the thread
Forza Horizon 6
with
Like
.
Gameplayta. Pääsis jo pelaan, näyttää pirun hyvältä. Horizon 5 tullut pelattua 243 tuntia, että eiköhän tähänkin saa illan jos toisenkin...
08.04.2026
S
shamaniac
reacted to
pelle's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Ei sitten kannata tämänkään joy-coneja jättää hyllyyn pidemmäksi aikaa. Mä laitoin laitteen kantolaukussa hyllylle heti vuoden alussa ja...
08.04.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Just Causet ovat loistavia, mutta tämä ei ole niiden kaltainen lainkaan. Kannattaa oikeasti lukea tästä pelistä ennen ostopäätöstä...
08.04.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Jos kehittäjät jatkavat pelin korjausta niin tästä voi olla johonkin. 25€ ei ole paha hinta varsinkaan jos se saadaan toimivaan kuntoon.
08.04.2026
BaDari
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Kerronpa teille tarinan kun taistelin itseäni vastaan. Minä: Jee Starfield tulee vihdoin pleikalle ja tätä on odotettu. Mun aivot...
08.04.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
08.04.2026
Jonza85
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu
with
Like
.
Eiköhän nämä muutamat helmikuussa nähdyt tribuuttikeikat riitä. Tosin saa nähdä onko ensi vuonna luvassa jotain vastaavaa vielä...
08.04.2026
Jonza85
reacted to
käkikotka's post
in the thread
with
Like
.
Suomimetallin suuria nimiä ehdottomasti!! Saa nähä tuleeko Lost Societyn Samy Elbannasta joskus COB:n solisti??
08.04.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
.
Tuo kiinnostaa kyllä. Just Causet ovat minun Guilty Pleasure - pelejä. Varsinkin kakkonen oli kyllä hyvää viihdettä :D Mahdollisesti...
08.04.2026
Jonza85
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
with
Love
.
Alexi Laiho syntyi tällä päivämäärällä vaivaiset 47 vuotta sitten. Silti mies on ollut jo reilut viisi vuotta poissa. Musiikki elää!
08.04.2026
Hulikopteri
reacted to
rap's post
in the thread
with
Like
.
Tänään on julkaistu pc:lle Samson niminen avoimen maailman peli. Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tässä vaiheessa vain pc:lle...
08.04.2026
T
Thablad
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Itse pelasin Starfieldin Series S:llä julkaisussa, enkä kokenut mitään ongelmia. Pidin muutenkin pelistä, enkä edes ole mikään Bethesdan...
08.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom